Far græder.
Fra : Bjarne K.

Dato : 26-11-08 18:33

Far cry 2. Kan fåes på nettet til 259,- .. Det lyder umiddelbart billigt
for et helt nyt spil.

Er det bare et super tilbud, eller er det ikke mere værd. Der har været et
par indlæg de sidste par dage, hvori der udtrykkes lidt skuffelse over
spillet, men er det ikke stadig et godt spil ?

Kunne selvfølgelig tygge mig igennem diverse reviews, men jeg vil hellere
have en tilkendegivelse fra de rigtigt eksperter (jer)

Bjarne K.

Fra : Anders Houmark

Dato : 26-11-08 19:34

"Bjarne K." <not@nej.ni> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kunne selvfølgelig tygge mig igennem diverse reviews, men jeg vil hellere
> have en tilkendegivelse fra de rigtigt eksperter (jer)

Det er billigt ja.. Det bygger rigtig meget på 1'eren..

Jeg har spillet det i ca. 4-5 timer, og nu er det kedeligt. Gider ikke mere.
Blev træt af, at man skal køre rundt over det hele for at få job. Man ser de
samme steder hele tiden.. og der sker det samme hele tiden: Der er
vejspæringer, hvor folk ikke kan lide dig. De skyder på din bil, og så
rammer et af deres skud en møtrik som sidder på køleren til bilen. Dvs.
køleren bliver lidt utæt, og man er nødt til at stramme denne møtrik, for at
kunne køre videre i bilen. Men inden man skal ud og stramme, skal man skyde
nogle personer som kommer efter een, i en anden bil. Altid en Jeep, altid.
Når man har skudt dem, så strammer man møtrikken og går videre.. og så kan
man købe nye våben efterhånden som man finder diamanter rundt omkring.

Jeg HADER, at nogle døre bare er HELT lukket, indtil du gør noget bestemt.
en lille dør af balsatræ kan ikke åbnes med vejsidegranater (selvom de kan
kaste en lastbil op i luften).. Der er enkelte bugs i spillet som gør, at
man til tider ikke kan gennemføre en mission, fordi man mangler at gøre
et-eller-andet, f.eks. dræbe en makker som er løbet væk.

Synes ikke spillet var pengene værd. Kig efter en demo, og prøv den af først

Mvh Anders

Fra : Klaus G.

Dato : 26-11-08 19:45

> [...]
> et-eller-andet, f.eks. dræbe en makker som er løbet væk.
>

> Synes ikke spillet var pengene værd. Kig efter en demo, og prøv den af
Nøjagtig min opfattelse af spillet. De "camps" man møder på sin vej når man
køre i bilen, jeg tror de har lavet 3 forskellige og så bare copy+paste
resten ind.

Man bruger meget, ALT for meget tid på at rejse rundt, hvilket gør det røv
kedeligt i længden :/

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Bjarne K.

Dato : 27-11-08 14:16

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> copy+paste resten ind.
>
> Man bruger meget, ALT for meget tid på at rejse rundt, hvilket gør det røv

Tak for input til alle.

Jeg tror jeg venter med at købe den, til den bliver endnu billigere.

Bjarne K.

Fra : Peter T.

Dato : 27-11-08 15:47

In article <492d992e$0$90271$14726298@news.sunsite.dk>,
klaus_godt@hotmail.com says...

> [...]
> resten ind.
>
> Man bruger meget, ALT for meget tid på at rejse rundt, hvilket gør det røv

Jeg er ret enig. Der er praktisk talt ingen variation i spillet. Men
hvis man er til repetetive opgaver og masser af spildtid i transport i
en evig gråbrun jungle, så er det *spillet* ! :)

Efter Mass Effect og Far Cry 2, så har jeg lært, at jeg skal prøve
demoer inden jeg kaster penge efter skuffelser.

--
Åge Halldorsson i dk.kultur.musik d. 22/11/08:

"Der er ingen grund til at spamme gruppen til med tråde om det samme
emne. Vi har to andre Beatles-tråde"

Fra : Nicolai

Dato : 28-11-08 13:45

> [...]
> altid. Når man har skudt dem, så strammer man møtrikken og går videre.. og
> så kan man købe nye våben efterhånden som man finder diamanter rundt

Jeg er helt enig - og det er så synd, for spillet er pisse godt lavet, men
gameplay smadrer det.

Sørgeligt at en producent kommer så tæt på at være i mål med et kongespil,
og så ikke lige får det sidste, men vigtigste med: Gameplay

Fra : Michael 'Silver'

Dato : 29-11-08 17:30

> [...]
>
> Sørgeligt at en producent kommer så tæt på at være i mål med et kongespil,
> og så ikke lige får det sidste, men vigtigste med: Gameplay

Det kunne være fedt hvis de 2 factioner egentlig var i krig med hinanden, så
man kunne overvære store slag på savannen eller lign.

Til dem som er interesseret....oppe i øverste højre hjørne af mappen er der
et stort hvidt bjerg, deroppe i en af de veje op i de små raviner kan man
finde den store .50 kaliber snigriffel, den jammer lidt ja, men den virker
sgu! :).

Mvh
Silver.

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 29-11-08 18:13

Jeg er også gået i stå med FC, det holder ikke at køre rundt og hele
tiden beskyde chekpoints! Men måske skulle jeg investere i den der
flamegun og brande nogle fj bare for sjov...
Niels

Fra : danni plougmann

Dato : 27-11-08 14:57

> [...]
>
> Kunne selvfølgelig tygge mig igennem diverse reviews, men jeg vil hellere
> have en tilkendegivelse fra de rigtigt eksperter (jer)

blev selv meget hurtig trær af farcry 2 så jeg gik over til call of duty
world at war og det har jeg skam ikke fortrudt, det er virkelig et fedt
spil, det eneste minus ved det var at jeg kom til at gennemføre det på en
aften efter 5-6 timer intensiv gaming. call of duty 4 er ligså fedt

/mvh danni p

Fra : Per Nielsen

Dato : 27-11-08 15:09

danni plougmann skrev den 27-11-2008:
> [...]
> det eneste minus ved det var at jeg kom til at gennemføre det på en aften
> efter 5-6 timer intensiv gaming. call of duty 4 er ligså fedt

Kunne ikke sige det bedre Efter den første begejstring over den nye
5'er, er der dog hos mig ingen tvivl om at 4'eren er den bedste.
Specielt online.