steam - halflife og cs
Fra : Dal

Dato : 21-11-08 22:11

Nu spørger jeg nok lidt dumt,,,,

Jeg har oprettet mig en steam konto, her kan jeg tilsyneladende købe
halflife til ca 1 $ får jeg så også counter strike med ?

/dal

Fra : Bufferzz

Dato : 21-11-08 22:59

> Jeg har oprettet mig en steam konto, her kan jeg tilsyneladende købe
> halflife til ca 1 $ får jeg så også counter strike med ?

Nej kun HL

Men der findes andre pakker med flere spil i.

Fra : Dal

Dato : 21-11-08 23:10

cs står også som alene spil i flere udgaver,,, jeg troede man skulle ha'
Halflife

/dal

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 22-11-08 00:43

"Dal" skrev

> cs står også som alene spil i flere udgaver,,, jeg troede man skulle ha'
> Halflife

Jeg kan ikke huske det længere :(
Men er CS 1.6 ikke både et mod (gratis) men også en officiel udgivelse fra
Valve?

Check fx her:
http://www.download3k.com/Games/Action/Download-Counter-Strike.html

Hmm ellers er der CS 1.5 gratis/kræver HL1 + Steam
http://www.moddb.com/mods/counter-strike/downloads/counter-strike-15-for-steam

Eller CS 1.0 gratis/kræver HL1 + + Steam
http://www.moddb.com/mods/counter-strike/downloads/counter-strike-10-for-steam

- Peter

- Peter