HUD i far cry 2? + et par andre spørgsmål
Fra : Peter T.

Dato : 21-11-08 18:19

Har netop købt spillet i dag og er lidt skeptisk med det pga. flere ting
i det. Men!

Jeg har muligvis ikke læst manualen tæt nok eller kigget nok efter i
options i spilet. Men findes der en HUD i spillet, hvor der er oversigt
over health, ammo osv.? Jeg har set den nogle gange, men den har det
med at forsvinde ret tilfældigt.

Et andet spørgsmål. Hvor er de våben, som man har købt hos dealeren?

Et tredje og sidste spørgsmål; Kan man ikke bruge kikkerten uden at man
skal have kortet fremme?

Bonus til spørgsmål 3; er det muligt, at indstille kikkerten, som man
kunne i forgængeren?

Derudover er jeg imponeret over spillet. Jeg synes dog, at det virker
halvfærdigt og en aller helvedes masse informationer. Lige pt. har jeg
ikke missioner, at give mig til efter jeg har besøgt Jims bar hvor jeg
har købt lidt ting for de 10 diamanter, jeg fandt i starten. Og et
ankepunkt til især den første diamant-opgave er, at jeg HAR fattet, at
jeg skal bruge kortet! Spillet behøver altså ikke minde mig om det i
tide og utide fordi jeg lige skulle fatte, hvordan jeg skulle bruge
gps'en og den grønne pære. :)

--
Peter T.

Chup chup chup!

Fra : Hans-Henrik Husen

Dato : 21-11-08 19:40

"Peter T." <usenet170908@hotmail.INVALIDcom> skrev i en meddelelse
Har netop købt spillet i dag og er lidt skeptisk med det pga. flere ting
i det. Men!

Et andet spørgsmål. Hvor er de våben, som man har købt hos dealeren?

I huset ved siden af våbenhandleren, på væggen. Det et heller ikke nemt
forklaret.
Er lidt skuffet over spillet - jeg syntes etteren var/er lige så god. Denne
version virker noget mere forvirrende.

mvh
hh

Fra : Peter T.

Dato : 22-11-08 11:17

In article <4927007a$0$15874$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
hh.husen@mail.dk says...

> I huset ved siden af våbenhandleren, på væggen. Det et heller ikke nemt
> forklaret.

Var det overhovedet forklaret i spillet? :) Men tak for oplysningen.

> Er lidt skuffet over spillet - jeg syntes etteren var/er lige så god. Denne
> version virker noget mere forvirrende.

Tjoh. Lige nu render jeg rundt i Pala efter jeg selv fandt løsningen på
et par ting, der kunne bringe mig videre. Så jeg er netop kommet ud af
træningsdelen. Og efter lidt infight med en af grupperne i byen er det
gået op for mig, at det åbenbart er ubegrænset med soldater i byen, så
det er tilsyneladende umuligt, at rense byen for fjender. Den slags
fakta er jeg bare ikke begejstret for og synes, at det ødelægger
gameplayet en anelse.
Nå. Jeg er jo lige startet på det, så mon ikke der er en chance for, at
jeg får ændret mit førstehåndsindtryk? :)

--
Peter T.

Chup chup chup!