Dildo til nybegynder-par, hvilken anbefale~
Fra : D+O

Dato : 24-11-08 16:43

Hej.

Min veninde kunne godt tænke sig at jeg engang i mellem måske brugte en
dildo i hende, samtidig med at jeg slikker hende.
Vi har aldrig haft brugt sexlegetøj før, så vi er begge helt på bar bund.
Hvad skal man købe ?
Skal den ikke helst ligne en ægte pik ?
Skal den være hård eller blød ?
Skal der være vibrator i ?
Hvor stor skal den være ?
(jeg syntes måske ikke at den nødvendigvis skal være meget større/tykkere
end min, men hvad så med at holde fast på den, så skal den vel have noget
mere længde ?)
Hvad skal den være fremstillet af for materiale ?

osv osv.

Kan i anbefale noget ?
- evt. et sted hvor vi kan læse mere inden jeg køber en lille fræk gave til
hende ?

Hun skal jo helst syntes om gaven.

Niels

Fra : Johnny Andersen

Dato : 24-11-08 18:40

"D+O" <p@u_m.dk> wrote in

> [...]
>
> osv osv.
>
> Kan i anbefale noget ?
> - evt. et sted hvor vi kan læse mere inden jeg køber en lille fræk

Du skal købe den aller største du kan få og den skal helst være sort. Det
kan de fleste godt li. Jeg elsker at få en stor sort pik op i røven
samtidig med at jeg slikker Ejvind Kruse i røven.

/Johnny

Fra : D+O

Dato : 24-11-08 18:53

Det kunne måske også være muligt med mere seriøse bud ??

Fra : Johnny Andersen

Dato : 24-11-08 19:12

"D+O" <p@u_m.dk> skrev i en meddelelse
> Det kunne måske også være muligt med mere seriøse bud ??

Jeg beklager, at der er en copycat, som bruger mit navn.

/Johnny

Fra : Nana

Dato : 24-11-08 21:51

> [...]
> dildo i hende, samtidig med at jeg slikker hende.
> Vi har aldrig haft brugt sexlegetøj før, så vi er begge helt på bar bund.

Det man føler er sexet. Tag hende på dildo-shopping, evt. på nettet.
Nogle syntes den skal være som en underarm og sort. Andre kan lide små
lady-fingers.
Jeg kan sige hvad jeg tror ville gøre lykke/ det jeg selv har købt.

> Skal den ikke helst ligne en ægte pik ?

Hell no... Måske på den måde at den skal være aflang og pølseformet, men jeg
ville hade at bruge en dildo der ligner en ægte pik. Jeg HAR jo en ægte pik,
som sidder på min kæreste.

> Skal den være hård eller blød ?

Jeg foretrækker de bløde. De glider nemmere og fordi de er fleksible rammer
de lidt det hele, på den fede måde.

> Skal der være vibrator i ?

Vibrator er godt, og hvis man ikke syntes den er sjov altid, så kan den
slukkes.

> Hvor stor skal den være ?

Som en normal pik. Agtigt. Stor er ikke nødvendigvis godt.

> (jeg syntes måske ikke at den nødvendigvis skal være meget større/tykkere
> end min, men hvad så med at holde fast på den, så skal den vel have noget
> mere længde ?)

Det har de som regel. Det handler mere om form og tykkelse, end længde.

> Hvad skal den være fremstillet af for materiale ?

Jeg kan godt lide dem af det såkaldte jelly og dem af silikone. Det glider
nemt, fåes i flotte farver og jeg kan godt lide konsistensen. Det er heller
ikke koldt eller hårdt.

> osv osv.
>
> Kan i anbefale noget ?

Min bedste dildo nogensinde var den fra Fun Factory, som hedder Patchy Paul.
Genialt til g-punktsmassage og har en sød og fornuftig form.

> - evt. et sted hvor vi kan læse mere inden jeg køber en lille fræk gave
> til hende ?

Tag hende med i Paradiss på Gl. Kongevej eller tjek deres hjemmeside.

Fra : Bo Warming

Dato : 27-11-08 20:55

"D+O" <p@u_m.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> mere længde ?)
> Hvad skal den være fremstillet af for materiale ?

DildoMUSLIMkondom-Sammenligning er godt.
Fintfølenhed ved kønsorganer er overvurderet:dildo&gummi
Hvis mænd (med bind for øjnene) får kondom påsat før samleje, og dernæst
klippes reservoiret(spidsen) af, så vil de kondomer, der er klippet i, gå i
stykker, så pikhovedet ikke er dækket af gummi (efter et par
ind-ud-bevægelser)..
Alligevel vil ingen mand kunne afgøre, hvilke samlejer der således har været
med eller uden kondom, for følenerverne i penis er helt anderledes end dem
vi har i fingrene. Kondom-membranen nedsætter slet ikke følsomheden. Kun
hvis manden har snydekikket eller selv sat kondomet på, vil han vide, om der
var et varigt _helt_ kondom eller et, der hurtigt gled delvis af, vedr
pikhovedet.
At mænd er imod gummi er en stolthedssag. Det er tegn på kærlighed og tillid
når pigen vælger at elske uden.
Tilsvarende er det illusion at tro, at pigen mærker stor forskel på en dildo
eller en gulerod/agurk/stearinlys af samme størrelse og temperatur.
Vor forskere burde lave langt flere kontrollerede sammenlignende
undersøgelser. De vil ofte afsløre at vi er overtroiske og snobbede.
Fx er det en illusion at tro at noget menneske kan smage om en lufttæt
indpakket jule-and har ligget i fryser i et eller fire år.Så det er pjat at
forlange mærkning af dette på emballagen. Industrien vil gerne have os til
at smide meget væk, men det er ødselt og resourceforbrugende og helt
unødvendigt hvad angår smagsfordele..
Væddemål er bedre forskning end hvad universiteterne normalt bruger.
Det er mere end blot god videnskabelighed, at man sammenligner og holder
alle parametre undtagen én konstant.
Rutinemæssig hang til sammenligning giver også gode politiske
besluttninger.
Når folk bagateliserer muslimterror er der bla.. fordi de blot sammenligner
dødsfald pr terror med dødsfald pr trafikuheld. Ved sådan flad og forenkelt
sammenligning glemmes 1. At terror også betyder langvarige smertefulde
kvæstelser
2. At trafikofre er uundgåelige , men vi let kan undgå terror ved blot at
udvise muslimer.Medierne glemmer at medtage det vigtigste, når de fremfører
deres usaglige én-årsag-én-virkning forenklinger
Lad os komme i vane med selv at sammenligne og derved selv gennemttænke de
mange forhold, der varieres samtidig med den ene faktor , som journalister
typisk fokuserer på.

Fra : D+O

Dato : 28-11-08 18:53

Så hvad prøver du at sige, tror du selv ??

Kan der ikke være erfaringer at hente fra andre brugere af disse produkter
??
Kan farven eller udformningen ikke vare et turn-off... Blå med orange
stjerner eks., eller hvis den måske ligner en hamster... *LOL*
Kan hårdheden og måske glidemodstanden ikke være et turnoff... Hvis den er
alt for hård, eller blød, eller hvis den er for glat eller ikke glat nok...

Sjove konsterteringer du iøvrigt kommer med....

Men det har intet med spørgsmålet at gøre....

En veninde har rådet os til at købe en der ligner en ægte pik...
- hvor nana her i NG sjovt nok sagde det modsatte...
Nana siger at VIL hun have en ægte pik, så har hun jo kæresten...

Så enden på dette er blevet at vi i stedet går på indkøb sammen...

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 06-09-09 13:32

> DildoMUSLIMkondom-Sammenligning er godt.

kan du på nogen måde se det har noget fornuftigt samenligninsg grundlag ?

> [...]
> ind-ud-bevægelser)..
> Alligevel vil ingen mand kunne afgøre, hvilke samlejer der således har

du mener slet og ret at du ved hvordan ALLE MÆND I HELE VERDEN
føler i derres lem ?

> for følenerverne i penis er helt anderledes end dem vi har i fingrene.
> Kondom-membranen nedsætter slet ikke følsomheden.

jeg kan ikke mærke en skid

> Kun hvis manden har snydekikket eller selv sat kondomet på, vil han vide,
> om der var et varigt _helt_ kondom eller et, der hurtigt gled delvis af,
> vedr pikhovedet.

pladder hvis jeg knalder med kondom så kommer jeg 1 gang ud af 100

knalder jeg uden kondom kommer jeg ca 20 gange ud af 100

> At mænd er imod gummi er en stolthedssag. Det er tegn på kærlighed og
> tillid når pigen vælger at elske uden.

de fleste kvinder jeg kender fortrægger uden - altså få den ægte vare

> Tilsvarende er det illusion at tro, at pigen mærker stor forskel på en
> dildo eller en gulerod/agurk/stearinlys af samme størrelse og temperatur.

hvordan vil du få en vibrator sat i en gulde rod elller agurk ?

> Vor forskere burde lave langt flere kontrollerede sammenlignende
> undersøgelser. De vil ofte afsløre at vi er overtroiske og snobbede.

og hvad skulle det lige gavne ? jeg mener folk har det som de vil ha det
det kan ingen undersøgelser lave om på ..

> [...]
> dødsfald pr terror med dødsfald pr trafikuheld. Ved sådan flad og
> forenkelt sammenligning glemmes 1. At terror også betyder langvarige

det kan et trafik uheld sgu da også ...

> 2. At trafikofre er uundgåelige , men vi let kan undgå terror ved blot at
> udvise muslimer.

og hvad har det lige med noget som helst at gøre ?