Orgasmotitis?
Fra : Ukendt

Dato : 20-11-08 07:52

Ifølge godt nok en dokusoap på tysk TV, fik en dame
på 25 år 20 ufrivillige orgasmer om dagen. De blev ikke
udløst af en herre, men af en tilfældig hændelse, f.eks.
under en samtale med chefen eller i kirken under en
begravelse. Og især, når mobiltelefonen ringede.
Da det resulterede i skrig og krampetrækninger, var det
jo ikke så fedt på jobbet. (Chefen må have været lidt
sen i optrækket!).
Er dette det rene gas, eller findes denne sygdom virkelig?
Er der nogen af jer, der har hørt om sådant?

Hej -- Ib

Fra : Nana

Dato : 20-11-08 20:02

"Ib Baagøe" <ib-baagoeSNABELprivat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sen i optrækket!).
> Er dette det rene gas, eller findes denne sygdom virkelig?
> Er der nogen af jer, der har hørt om sådant?

Der har været flere dokumentarer om emnet i tv. Det er reelt nok, men
sjældent. Det ledsages i øvrigt ofte af en anden sygdom, som jeg ikke husker
navnet på. Noget med øget blodtilførsel/ekstremt brændende fornemmelse i
understellet.
Kvinderne i de dokumentarer jeg så var forfærdeligt påvirkede af det, og
overvejede ekstreme løsninger som omskæring osv. Ikke fedt. Den ene
halvbesvimede endda under anfaldene, så hun faldt og slog sig flere gange om
dagen.

Fra : Tollundmand

Dato : 22-11-08 02:34

"Nana" <nana@phobiasild.dk> wrote in message

> [...]
> overvejede ekstreme løsninger som omskæring osv. Ikke fedt. Den ene
> halvbesvimede endda under anfaldene, så hun faldt og slog sig flere gange

Står man som mand, lige og laver mad med chillipebber, skal man
passe på med at gå ud og tisse uden at vaske hænder først,
den mindste smule chillipebber på glansen, og der er rejsning
de næste flere timer på grund af den noget brændende fornemmelse
pepperet adstedkommer.
Nogle kvinder har opdaget den samme reaktion ved toiletbesøg under
madlavning med stærke krydderier.