Vandtemperatur i Sharm el Sheikh
Fra : Lars Skov

Dato : 26-11-08 02:24

Hejsa

Jeg smutter afsted om 14 dage. Er der nogle der har nogle aktuelle
vandtemperaturer dernedefra (ud over hvad man kan gætte mig til fra
statistiske oplysninger på nettet)?

Mvh
Lars Skov

Fra : Morten Hansen

Dato : 26-11-08 12:17

Hej.

For 10 dage siden var den ved stranden 26-27 grader og på 30 m var den 24
grader. Så den har ikke ændret sig meget og gør det heller ikke.

Rigtig godt tur dernede.

Fra : Soren 'theDiver' Rei~

Dato : 26-11-08 17:39

Lars Skov wrote:
> [...]
>
> Jeg smutter afsted om 14 dage. Er der nogle der har nogle aktuelle
> vandtemperaturer dernedefra (ud over hvad man kan gætte mig til fra

I Mandags sidste uge kom jeg hjem efter en uges liveaboard, og alle dyk
på nær 1 sagde 24 grader, og det ene 23 grader.

Jeg dykkede bare i min 3mm shortie om dagen, og slappede af når de andre
natdykkede.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Søren Reinke, IDCS #505926, TDI Trimix

Fra : Lars Skov

Dato : 27-11-08 01:56

Hejsa

Tak for jeres svar...

> Jeg dykkede bare i min 3mm shortie om dagen, og slappede af når de andre
> natdykkede.

Fik svar fra Werner Lau i går, og de siger 24-26 grader og anbefaler
mindst en 5mm full suit Tror de at jeg er en frossenpind eller
hvad?

Mvh
Lars

Fra : Soren 'theDiver' Rei~

Dato : 27-11-08 17:13

Lars Skov wrote:
> [...]
>
> Fik svar fra Werner Lau i går, og de siger 24-26 grader og anbefaler
> mindst en 5mm full suit Tror de at jeg er en frossenpind eller

Ja åbenbart

5mm full suit er ihvertefalde rigeligt.

Fra : N/A

Dato : 27-11-08 17:13