Campingvognpriser.dk
Fra : Campingpladspriser.d~

Dato : 21-11-08 09:54

Det seneste campingvognmærke, som er opdateret på Campingvognpriser.dk
er Hobby campingvogne.

Med venlig hilsen

Morten

www.campingvognpriser.dk

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 21-11-08 19:04

"Campingpladspriser.dk" <sammenlign@campingpladspriser.dk> skrev i
meddelelsen

Hvor mange gange skal du have at vide at det her ikke er en rekvalmeplads
for dine lede rekvalmer? Er du dum eller hvad?

--
Per

Fra : Ole Sørensen

Dato : 26-11-08 00:40

Hej Morten
Den side er da stadig det mest ubrugelige bras jeg har oplevet
du bruger en forfærdelig masse tid og kræfter på ingenting og
det sat op på en måde så det er fuldstændig håbløst at bruge til
noget som helst. Stop dog med at opdatere noget der ikke kan
bruges!!!

Ole

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 26-11-08 22:02

"Ole Sørensen (slet X14NW)" <olesorensen@X14NWpost.tele.dk> skrev i
meddelelsen news:12276567930.740486482448905@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> det sat op på en måde så det er fuldstændig håbløst at bruge til
> noget som helst. Stop dog med at opdatere noget der ikke kan

CVR-nummer er mig bekendt pligt, når man tjener penge på en internetside..

Men han gør det jo nok som vennetjenester. Hvad det så end er det han gør.

--
Per

Fra : Lars, 8210 Århus V

Dato : 26-11-08 23:16

Campingpladspriser.dk wrote:
> Det seneste campingvognmærke, som er opdateret på Campingvognpriser.dk
> er Hobby campingvogne.
>
> Med venlig hilsen
>
> Morten
>
> www.campingvognpriser.dk

Der mangler et billede af en rap-and!

Hva' skal man bruge det til?

Lars

Fra : Knagsted

Dato : 27-11-08 15:30

[...]

Så'en rent teknisk er det en forfærdelig side, hvor man kun ser en helt
utolig masse reklamer. Hvis man prøver at validere siden, kommer den ud med
217 fejl:
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.campingvognpriser.dk%2F&charset=(detect+automatically)&doctype=Inline&group=0

Så, selvom en sådan side måske kunne ha' en form for berettigelse, så er den
teknisk og grafisk helt uantagelig. Men du er måske ligeglad, for nu har du
jo fået din reklame for din reklamesøjle placeret her.....? Hvodan får du
folk til at betale for reklamepladsen?
*S*

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 27-11-08 22:09

"Knagsted" <knag@nomail.ru> skrev i meddelelsen

> [...]
> har du jo fået din reklame for din reklamesøjle placeret her.....? Hvodan
> får du folk til at betale for reklamepladsen?

Bestikkelse!

:)

--
Per