Tønderfars overlegne opdragelse
Fra : Bo Warming

Dato : 24-11-08 15:21

Tønderfars overlegne opdragelse
I dag læses i EB, at 77 årige hr Trip der dømtes for at købe sex hos
datteren, har oplevet EGEN SKYLD hos den mindreårige glædespige SELV. En
klog vurdering.
Dvs faderen har haft held til at opdrage sin datter til at tage ansvar for
eget liv og være modnere og klogere, end hvad er normalt i den alder. Børn
ser sammme TV som forældre og er extremt modne tidligt i dag, men Tønderffar
har overgået Rousseau i genialitet.

Da børnehavebørn i 2002 råbte til mig fra 2 meter høj plankeværkstop, at "DU
LUGTER " og henviste til forældre, der aldrig har mødt mig som kilde, dvs de
er hoppet på trediehåndsrygte udfra EB-løgn, så var disse børn fremmelige,
åbne,udadvenddtte, intelligente, interesserede, og det er forståeligt at
pædagogcchefen, Bjelkes Alle 47 har lagt pres på stadsarkitekten, så der få
år siden åbnedes for dialog, så børnene kunne skælde ud på forbipasserende
vantro pensionisters ulækre hunde , så disses ejere kunne få tid til at
forlade landet i lyset af svenskeragtig muslimhetz mod dem. EL bifalder at
børn er helligkrig-fortropper
Enhedslistepædagoger der i Christiania-BRIS-stil og Kamal Qureshi stil
ønsker børnene udstyret med valgret før pottetræning har indset at så kloge
rollinger, der konverserer om EB-artikler, skal ikke fængsles bag
plankeværk, men trådnet er mindre katastrofalt.
Børnehavens voksne er skitzofrene, så de ikke tåler at børn går i dialog med
mig - der jo udstråler nonverbalt at mene som sexdømte Gerhard Trip i EB i
dag.
En inkompetent Redbarnet psykolog overskrifter om hr Tønder-Trip i samme EB
at "Han fortrænger virkeligheden" men alle læsere kan se på Trips ærlige
fjæs, at det er psykologen, der ønsketænker som en hallucinerende tosse.
At jeg skulle være en ekshibitionistisk tosse vil jeg nok få modbevist af
referat ved møde 9.12
At min hjemmeside aldrig har rummet noget om pædofili, hænger kommunen på at
modbevise, og _der_ er de impotente.
Ovenstående støtte til Trip og faderen kan måske hindre, at
naboskab-erklæring bliver den af en advokat forventede blankochek på igen at
bruge gadens fortovsareal efter loven dvs ubegrænset.
Ingen på dk.politik har kunne fantasere sig til et logik i, at meninger som
mine er farlige gennem trådnet, hvorigennem kun fodtøj og isterninger
diskuteres.
Kommunen kan evt opdigte, at børnene er så frihedssøgende, at de efter at
børnehavens lukketid eller efter egen skolealder kan finde på at opsøge mig
og bage på mig og købe sig til coke-inficerede isterninger eller piksut
eller hvad ved jeg.
Og den risiko kræver jo, at de nedlægger internet og formiddagepresse , så
de kan hindre, at børnene kender virkeligheden om, at der er frihedskæmpere
som jeg.
Ved dialog mellem avislæsende mig og aktivt bagende børn med nysgerrighed om
mit hus mm, var jeg standhaftig og svarede kun på spørgsmål om nøgterne
usexede væsentligheder. Det lader jeg gerne gå til referatt vil fortsætte og
det må være nok for de hysteriske forældrfe.
Kilde EB 24.11 side 4-5 "Det var pigens egen skyld"
Venligst Bo Waring BjelkesAlle 46, 2200N, 35861000

Fra : Patruljen

Dato : 03-12-08 04:59

On 24 Nov., 15:20, "Bo Warming" <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]

"det er forståeligt at pædagogcchefen, Bjelkes Alle 47 har lagt pres
på stadsarkitekten, så der få år siden åbnedes for dialog, så børnene

:D