TF2 og Steam problem
Fra : Hagar

Dato : 18-11-08 11:37

Hey

Jeg har måttet lave en rep af min win xp pro, og med det røg så min konto
hos steam, men jeg kan nu godt logge ind, men jeg kan ikke starte mit Team
Fortress 2 op, og prøver jeg at installere det igen, men får at vide at mit
nummer allerede er i brug. Hvad gør jeg så lige nu ?

Hagar

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 18-11-08 15:47

"Hagar" skrev

> [...]
> Fortress 2 op, og prøver jeg at installere det igen, men får at vide at
> mit nummer allerede er i brug. Hvad gør jeg så lige nu ?

Du logger på Steam og tjekker my games
Der skal du meget gerne have en liste over alle de spil du har købt via
Steam/tilknyttet din konto
Under "not installed" finder du TF2 dobbeltklikker etc - resten skulle gerne
give sig selv :)

- Peter

Fra : Hagar

Dato : 18-11-08 16:15

> [...]
> Steam/tilknyttet din konto
> Under "not installed" finder du TF2 dobbeltklikker etc - resten skulle

Jeg skal skrive koden, får jeg at vide, når jeg har udført opgaven, så får
jeg at vide at koden allerede er brugt, og derfor ikke kan bruges igen,
ARGHHH

Hagar

Fra : Hagar

Dato : 18-11-08 16:23

> [...]
> jeg at vide at koden allerede er brugt, og derfor ikke kan bruges igen,

Hmmm, nu efter en times roden med det, så er den lige med et gået i gang med
at installere spillet ???? Selvfølgelig lige efter mit forrige indlæg ! ! !

Hagar

Fra : Anders Rømer

Dato : 18-11-08 16:42

Jeg gætter på at det du prøver på er at registrere dit spil igen. det kan
ikke lade sig gøre.
Det eneste du burde skulle gøre er at logge ind på din steam-konto og vægle
my games eller spil (alt efter hvilket sprog du bruger i steam) og herefter
dobblet klikke på det spil du vil spille. en vejledning vil dukke op og så
er det bare at følge den og altså vente på at det er hentet ned

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 18-11-08 18:58

"Hagar" skrev

> Jeg skal skrive koden, får jeg at vide, når jeg har udført opgaven, så får
> jeg at vide at koden allerede er brugt, og derfor ikke kan bruges igen,

Glem CD og keycode, prop det i en papkasse som du stiller langt væk

Installer Steam
Log på Steam med det brugernavn/adgangskode du brugte på den gamle
installation
Check under "my games"

Kan du se TF2?

- Peter