dagbog
Fra : SB

Dato : 17-11-08 20:40

Hej

Nogen der ved hvor man kan købe den kode dagbog som de reklamere med på TV,
tøsen siger det er en butik der hedder mattel, men kan ikke finde den til
salg her i DK

Nogen der har en ide om hvem der handler med dem?

Søren

Fra : Tina.

Dato : 18-11-08 10:18

"SB" <sobo@[SLETTES]ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til salg her i DK
>
> Nogen der har en ide om hvem der handler med dem?

Mattel er firmaet der producerer dem. Jeg har ikke set reklamen, så det er
svært at hjælpe. Hvilket brand er der på dagbogen? (Barbie, Disney Princess,
andet?)

Tina

Fra : Holst

Dato : 18-11-08 10:21

SB wrote:

> [...]
> salg her i DK
>
> Nogen der har en ide om hvem der handler med dem?

Det lyder som noget, du burde kunne få i en legetøjsbutik, f.eks. BR.

Fra : SB

Dato : 18-11-08 18:11

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Det lyder som noget, du burde kunne få i en legetøjsbutik, f.eks. BR.

har spurgt dem jeg har i området, der kan jeg ikke

her er et link til den på amazon

http://www.amazon.com/Mattel-N9498-Radica-Password-Journal/dp/B001GJ0LCQ

Søren

Fra : Holst

Dato : 18-11-08 18:17

SB wrote:

> har spurgt dem jeg har i området, der kan jeg ikke
>
> her er et link til den på amazon
>
> http://www.amazon.com/Mattel-N9498-Radica-Password-Journal/dp/B001GJ0LCQ

Eftersom der under dette produkt står:

"This item will be released on December 1, 2008."

vil det jo være nærliggende at tro, at det måske også gør sig gældende
her i landet. Så prøv i butikkerne igen om 14 dage. Prøv at se reklamen
selv og se, hvad de siger.

Fra : SB

Dato : 18-11-08 22:16

> [...]
> i landet. Så prøv i butikkerne igen om 14 dage. Prøv at se reklamen selv

Sjovt de reklamere for noget man ikke kan købe....
Nå hvad ved jeg om det, reklamer er mentalt på ignorer her så kan ikke huske
dem 2 sekundere efter de har været vist

undre mig bare at ingen kender til det

Søren

Fra : vvv

Dato : 18-11-08 22:44

"SB" <sobo@[SLETTES]ofir.dk> skrev i meddelelsen

> Sjovt de reklamere for noget man ikke kan købe....

Forventningens glæde er nok den største med deres produkter.

vv