Problemer med spil, hardware og Vista -- H~
Fra : Martin Schulz

Dato : 16-11-08 01:23

Hejsa!

Jeg har købt både et Logitech rat (Formula Force EX) og joystik (Force 3D
Pro). Samtidig har jeg investeret i Colin McRay Rally 2005 og Combat Fligt
Sim. II.

Spillene skal køre på en HP bærbar med GF8400gs grafik, så derfor købte jeg
lidt aldrende spil...

Jeg installerede i første omgang CM Rally, og det kørte fint. Herefter
installerede jeg rattet (Vista skriver Force FX). Jeg har downloaded den
sidste software fra Logitech. Dette virkede med både pedaler og styr, men
styringen var så svag, så det gjorde det umuligt at spille. Jeg prøvede så
at afinstallere og geninstallere spillet, men det gjorde ikke styringen
bedre. Desværre mistede jeg nu pedalerne (Pedalerne virker i Windows). Jeg
har også prøvet den eneste opdate jeg har kunnet finde. Den gjorde det
umuligt at starte spillet, da opdaten kun kan bruges til og med Win XP. Nu
kan jeg kun starte spillet op som administrator. Jeg har prøvet at slutte
til og fra samt installere og afinstallere, men intet virker. (Jeg kan fint
spille spillet med keyboard)

Problem 1: Rattet virker ikke i spillet...?

Problem 2: Spillet skal startes som Administrator...?

Frustreret vendte jeg mig mod CFS II for at få lidt succes...

Jeg installerede spillet, men det ville ikke starte op. Jeg afinstallerede
spillet igen med dets egen afinstaller, men det resulterede i, at jeg nu
slet ikke kan geninstallere. Den spinder CD'en op, men kommer så med en
fejlmeddelelse, hvor der står "Fejl"... Det bliver jeg jo ikke klogere af.

Problem 3: Installation af CFS II...?

Hjælp mig venligst, da jeg er sygemeldt og mangler ovenstående til lidt
adspredelse... På forhånd tak!!!

Med venlig hilsen
Martin

PS. Dette er krydspostet i spil.computer + edb.hardware...