Skærme
Fijala 3554
Difusion EA 17
Fra : Jørgen

Dato : 16-11-08 21:09

Jeg har en sådan skærm.
Jeg synes at jeg bliver træt i hoved af at se på den.
Der er lige som om der er nogle striber på tværs .
Kan man juster det nogle stede?

fra
Jørgen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-11-08 21:25

Jørgen skriver:

> Jeg har en sådan skærm.
> Jeg synes at jeg bliver træt i hoved af at se på den.
> Der er lige som om der er nogle striber på tværs .
> Kan man juster det nogle stede?

Hvilken opløsning kører du ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Jørgen

Dato : 16-11-08 22:00

Klaus D. Mikkelsen skrev:
> Jørgen skriver:
>
> Hvilken opløsning kører du ?
>

> Klaus
1080 X 1024
32 BIT

fra
Jørgen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-11-08 23:17

Jørgen skriver:

> 1080 X 1024

Du mener 1280x1024 ikke ?

Hvad sker der, hvis du laver en autosetup ?

Fra : Jørgen

Dato : 17-11-08 12:54

Klaus D. Mikkelsen skrev:
> Jørgen skriver:
>
> Du mener 1280x1024 ikke ?
>
> Hvad sker der, hvis du laver en autosetup ?
>

> Klaus
øh æ hvad er det

fra
Jørgen