WOTLK - hvilke butikker har midnatsåbent i~
Fra : Peter T.

Dato : 12-11-08 15:12

Jeg har fri kl 23 i aften og kan lige så godt smutte forbi en butik og
deltage i festivitasen omkring wotlk. :) Men hvilke butikker har
midnatsåbent i aften?

Der er tale om Kbh-området.

--
Peter T.

Chup chup chup!

Fra : ErikDan

Dato : 12-11-08 21:47

"Peter T." <usenet170908@hotmail.INVALIDcom> wrote in message
[...]

http://media.wow-europe.com/wrath/midnight-opening/en/index.xml

/ Dan

Fra : Peter T.

Dato : 13-11-08 02:09

In article <491b40c1$0$15884$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
haha@lalaland.dk says...

> http://media.wow-europe.com/wrath/midnight-opening/en/index.xml

Det var toppen. Jeg fandt en ensom blockbuster, hvor der stod 3 knægte
kl kvart i midnat. 10 minutter senere var der nok 50 folk i biksen, men
der var rigeligt med kopier, og nu er spillet næsten færdigpatchet og
klar til misbrug indtil jeg segner i morgen tidlig (har heldigvis fri i
dag torsdag!). :)
--
Peter T.

Chup chup chup!

Fra : PerX ...

Dato : 13-11-08 04:41

In article <MPG.23859c8b81c1943998972f@news.sunsite.dk>, usenet170908
@hotmail.INVALIDcom says...
> [...]
> der var rigeligt med kopier, og nu er spillet næsten færdigpatchet og
> klar til misbrug indtil jeg segner i morgen tidlig (har heldigvis fri i

Husk at tage guld med til Northrend ;)

Fra : ASKF

Dato : 13-11-08 14:54

PerX ... ytrede sig i <MPG.2385c03c2a2defd98c627@nntp4.usenetserver.com>
med dette:

>In article <MPG.23859c8b81c1943998972f@news.sunsite.dk>, usenet170908
>@hotmail.INVALIDcom says...

>Husk at tage guld med til Northrend ;)

Det er faktisk en ganske god ide at fortsætte med at lave Daily Quests,
de giver både guld og XP nu.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus