Red Alert 3
Fra : JesperGronvold@gmail~

Dato : 11-11-08 06:40

Hej gruppe
MYSTIKKEN BREDER SIG?!
Først installerede jeg spillet. Det gik fint indtil selv spillet
skulle starte (efter videsekvenserne) og der fremkom en dialogbox der
fortalte at : ra3_1.3.game har fundet en fejl og afsluttes. Herefter
lukker programmet ned.
Jeg formaterede disken (den skulle ryddes op alligevel) og startede
forfra. Nu kunne spillet afvikles og jeg nåede 3-4 baner.
Nu får jeg samme fejl igen???
Der er IKKE foretaget windows-opdateringer eller installeret andet i
mellemtiden. Dxdiag finder ingen fejl.
Jeg har forsøgt med systemgendannelse og re-installering af Red Alert
uden resultat.
EA´s hotline har ikke noget bud.

Min pc er en standard med Intel Q35 grafikkort, 2 Gb ram og Intel core
2 2,33MHz.

Fra : Kenneth

Dato : 11-11-08 20:02

JesperGronvold@gmail.com wrote:
> [...]
> andet i mellemtiden. Dxdiag finder ingen fejl.
> Jeg har forsøgt med systemgendannelse og re-installering af

Har du patchet det til sidste update?

http://forums.commandandconquer.com/jforum/posts/list/190.page

Med Venlig Hilsen / With Best Regards
Kenneth Iversen

Fra : JesperGronvold@gmail~

Dato : 18-11-08 06:29

On 11 Nov., 20:01, "Kenneth"
<kenneth_no_more_s...@not.valid.email.com> wrote:

> Har du patchet det til sidste update?
>
> http://forums.commandandconquer.com/jforum/posts/list/190.page
>
> Med Venlig Hilsen / With Best Regards
> Kenneth Iversen

Ja det har jeg MEN
Jeg tror jeg har fundet årsagen til fejlene.
Efter installation ændrede jeg grafik-egenskaberne til lidt
højere=omtalte fejl.
Det der forvirrede mig var, at efter en reinstallation var det stadig
samme opsætning da det gemmes under brugernavn. Fejlen var der derfor
stadig. Det var jeg ikke opmærlsom på.
Jeg har nu købt et nyt grafikkort (Radeon 4850) og bestilt en ny
strømforsyning. JEG GLÆDER MIG!!!
Tak for dit respons

mvh
Jesper

Fra : Kenneth

Dato : 18-11-08 19:27

JesperGronvold@gmail.com wrote:
> Ja det har jeg MEN
> Jeg tror jeg har fundet årsagen til fejlene.
> Efter installation ændrede jeg grafik-egenskaberne til lidt
> højere=omtalte fejl.

Ja der er en del der snakker om at høje grafikindstillinger
resulterer i fejl.

> [...]
> var der derfor stadig. Det var jeg ikke opmærlsom på.
> Jeg har nu købt et nyt grafikkort (Radeon 4850) og bestilt en

Det var så lidt. Jeg vil da håbe det kommer til at virke nu :)