Julepakke fra Børnenes Kontor
Fra : Kim

Dato : 11-11-08 16:01

Så tænkte jeg, det må være ved at være tid til at få et ansøgningsskema.
Gik ind på http://www.boernenes-kontor.dk og så til min overraskelse,
at den skulle være indleveret i går.
Julehjælp:
Ansøgningsskemaerne udsendes til skolerne i uge 43 i 2008.
* Skemaerne returneres til skolen, så de er på BK senest mandag
d. 10. november 2008.
* Fødevarehjælpen søges straks efter efterårsferien.
* Ansøgningsskemaer udleveres fra den skole, hvor barnet går.
Ringede til Skolelederen, som undskyldte at han havde "glemt" at give
min datter en med hjem. Han ville ringe i morgen og høre om vi stadig
ville kunne nå det. Jeg ringede så selv, hvor damen sagde konsekvent nej.

Har nogen her hørt om at det evt ville kunne lade sig gøre efter deadline,
som jo var i går ?

Mvh Kim
Alenefar med datter på 12 år.

Fra : Tina.

Dato : 12-11-08 17:05

"Kim" <no@way.se> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har nogen her hørt om at det evt ville kunne lade sig gøre efter deadline,

En deadline er en deadline. Det tager lang tid og mange ressurcer at
gennemgå ansøgningerne. Du har jo også fået nej til at indsende
ansøgningsskemet efter deadline, så hvorfor tror du, det kan være
anderledes?

Du skulle selv have været opmærksom på deadline og om din datter havde fået
et ansøgningsskema med hjem. Det er jo ikke Børnenes Kontors ansvar!

Tina