Red Alert 3 Sorte firkanter.
Fra : Ukendt

Dato : 11-11-08 00:30

Nu er det endelig lykkes mig at starte spillet op.

Men der er nogle sorte firkanter der nærmest flimrer i baggrunden når man
spiller.

Kan dette skyldes mit ældre 7900gtx?

Fra : Hagar

Dato : 11-11-08 11:09

"KW" <ingenmail> skrev i en meddelelse
> Nu er det endelig lykkes mig at starte spillet op.
>
> Men der er nogle sorte firkanter der nærmest flimrer i baggrunden når man
> spiller.
>
> Kan dette skyldes mit ældre 7900gtx?

Prøv at test din maskine her
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest så vil du få besked om
det er en ok maskine til spillet.

Hagar

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 11-11-08 13:06

KW wrote:

> Men der er nogle sorte firkanter der nærmest flimrer i baggrunden når man
> spiller.

Det kunne tyde på dårlig køling et sted.

Jesper Poulsen

Fra : Kenneth

Dato : 11-11-08 13:17

KW wrote:
> Nu er det endelig lykkes mig at starte spillet op.
>
> Men der er nogle sorte firkanter der nærmest flimrer i
> baggrunden når man spiller.
>
> Kan dette skyldes mit ældre 7900gtx?

Det burde kunne køre med et 7900gtx.
Det kan være at du skal lege lidt med video indstllingerne
i spillet. Prøv at sætte graphics options til low og se om
du har samme problem.

Med Venlig Hilsen / With Best Regards
Kenneth Iversen