Sikkerheds-gummistøvler?
Fra : Steen BJ

Dato : 08-11-08 11:32

Kan man få et par gummistøvler med sikkerhedshalløj, som man rent
faktisk kan gå i?
Jeg havde engang et par, men da det var sikkerhedsstøvler var de så
tunge, at man nærmest gik ud af dem, når man tog et skridt.

--
http://isteen.wordpress.com

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 08-11-08 14:42

Steen BJ wrote:
> [...]
> Jeg havde engang et par, men da det var sikkerhedsstøvler var de så
> tunge, at man nærmest gik ud af dem, når man tog et skridt.

Prøv nogle stykker? Mine forældre har købt i Arsima. Måske
dine skal være mindre? så du ikke går ud af dem?

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-11-08 02:45

On Nov 8, 11:31 am, ist...@gmail.rygeloven.com (Steen BJ) wrote:
> [...]
> Jeg havde engang et par, men da det var sikkerhedsstøvler var de så
> tunge, at man nærmest gik ud af dem, når man tog et skridt.

Ja, jeg har nogle OXON eller lign. De er bestemt til at gå og arbejde
i.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....

Fra : Trold

Dato : 11-11-08 18:54

On Sat, 8 Nov 2008 11:31:37 +0100, isteen@gmail.rygeloven.com (Steen
BJ) wrote:

> [...]
>Jeg havde engang et par, men da det var sikkerhedsstøvler var de så
>tunge, at man nærmest gik ud af dem, når man tog et skridt.

Jeg har nogle pyrofort eller noget lign (de er i stalden, så jeg kan
ikke lige tjekke...) og de er rare at gå i. Der er sikkerhed i snuden.

--
Knus,

Trolden
--