aktiespil program til pc
Fra : Andreas

Dato : 29-10-08 10:55

Jeg er ikke interesseret i at være med i diverse spil. men jeg vil gerne
have et pc program til at selv at skrive køb og salgskurser ind, og hvor jeg
kan se gevist/ tab og en beholdning som gerne skulle stige.
Kurserne får jeg alligevel ind på min iPhone hele tiden, så det er bare at
taste dem ind.

Det kan sikkert gøres et regneark, men jeg kan ikke selv fremstille det.

hvad siger de kloge

Fra : Peter [5260]

Dato : 30-10-08 17:17

On 29 Okt., 10:55, "Andreas" <n...@spam.dk> wrote:
> [...]
> taste dem ind.
>
> Det kan sikkert gøres et regneark, men jeg kan ikke selv fremstille det..

Prøv at kigge forbi www.pointfigure.dk
Der er et ganske udmærket - og gratis - regneark til dette formål...

(hjemmesiden er min, men Excel-arket er lavet af een af mine
"brugere")

Mvh
Peter