Tenerife.
Fra : Seerup

Dato : 23-10-08 23:31

Nogen der kender til dykningen på Tenerife? Nærmere betegnet omkring Los
Cristianos.

Såvidt jeg lige har Googlet, så koster det tæt på begge arme og en tå, at dykke
der??

S.

Fra : sune.joergensen@gmai~

Dato : 24-10-08 01:53

On 24 Okt., 00:31, "Seerup" <seerup@a_a_l_b_o_r_g_dyk.dk> wrote:
> [...]
> Cristianos.
>
> Såvidt jeg lige har Googlet, så koster det tæt på begge arme og en tå, at dykke

Hej

Jeg dykkede præcis dér for en nogle år siden.
På selve stranden ligger/lå et lille (billigt) dykkercenter som har en
stor hurtig RIB, så man på 10 min. kunne komme ud til dykkerstederne
og hurtigt tilbage. På ca. 50m ligger det de kalder "sorte koraller",
men det lignede nu mest grønne juletræer iblandet lidt dybderus. Der
ligger også et par små vrag og en lille grotte. Jeg havde en gamle
søulk som guide og han sagde altid "Best Dive Ever" og ejeren
lignede bestemt en person, som havde haft lidt for mange turer i et
trykkammer ,-)

/Sune