Gammel telefon i RJ11 stik
Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 24-10-08 00:09

Min nye internetudbyder smider automatisk en telefonforbindelse med i købet.
Jeg finder så min gamle telefon frem, men den skal tilsluttes via et RJ-11
stik og det er lidt vanskeligt når ledningen ender i et 3-polet stik. Findes
der konvertere der tillader at putte en 3-polet han i en RJ-11 hun? Og i givet
fald, men kunne tænkes at sælge den slags?

Fra : Ole C

Dato : 24-10-08 09:21

Jesper Lauridsen skrev blandt andet:

> [...]
> 3-polet stik. Findes der konvertere der tillader at putte en 3-polet
> han i en RJ-11 hun? Og i givet fald, men kunne tænkes at sælge den

Det bør en hvilken som helst elektriker eller et byggemarked kunne klare.
Det nemmeste er formentlig at skifte kablet/ledningen på telefonen.

--
vh
Ole C

Fra : Tonni Madsen

Dato : 24-10-08 15:52

"Jesper Lauridsen" <rorschak@sorrystofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> givet
> fald, men kunne tænkes at sælge den slags?

Ellers kan du sikkert finde adaptor i tdcbutikken

Mvh Tonni Madsen

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 30-11-08 23:13

On Fri, 24 Oct 2008 16:51:33 +0200, "Tonni Madsen" <Tonnimadsen@privat.dk> wrote:

>"Jesper Lauridsen" <rorschak@sorrystofanet.dk> skrev i en meddelelse
>
>Ellers kan du sikkert finde adaptor i tdcbutikken

Der var bid i tdcbutikken til 60kr.

Byggemarkeder (Bauhaus) og elektroniksupermarkeder (Elgiganten) var ikke
nogen hjælp.

Fra : Chano Andersen

Dato : 24-10-08 23:17

Jesper Lauridsen wrote:
> Findes
> der konvertere der tillader at putte en 3-polet han i en RJ-11 hun? Og i givet
> fald, men kunne tænkes at sælge den slags?

Dårlig udbyder du holder dig, der fulgte en med da jeg bestilte hos min
nuværende udbyder. Det er i øvrigt mit indtryk, at det er normal praksis
hos de fleste VoIP udbydere, at de levere sådan et stik med, sammen med
udstyret.

- Chano Andersen.

Fra : Sørensen

Dato : 26-10-08 09:08

"Chano > skrev >
> Dårlig udbyder du holder dig,
Det kan man hvist ikke udelukkende bedømme en udbyder på.

> [...]
> nuværende udbyder. Det er i øvrigt mit indtryk, at det er normal praksis
> hos de fleste VoIP udbydere, at de levere sådan et stik med, sammen med

Det er det ikke

> - Chano Andersen.

vh.
Sørensen

Fra : Chano Andersen

Dato : 26-10-08 10:15

Sørensen wrote:
> "Chano > skrev >
> Det kan man hvist ikke udelukkende bedømme en udbyder på.

Sandt, det var også bare sådan en "lidt for sjov" kommentar, glemte bare
en passende slimy.

> der fulgte en med da jeg bestilte hos min
>
> Det er det ikke

Hmm.. Tja, jeg har så heller ikke erfaring med ret mange forskellige,
jeg ved det følger med hos Cybercity, og hos den udbyder jeg selv
arbejder for. Mener også det fulgte med fra TDC da min mor bestilte hos
dem...

- Chano Andersen.

Fra : Sørensen

Dato : 27-10-08 04:59

"Chano > skrev >
> Hmm.. Tja, jeg har så heller ikke erfaring med ret mange forskellige, jeg
> ved det følger med hos Cybercity,

Den der følger med ved CC er et hermafroditstik som er beregnet til at sætte
i stikket på vægen ved en "gør det selv" løsning, at den så med lidt fusk
kan bruges som adaptor det er en anden snak..

vh.
Sørensen

Fra : Chano Andersen

Dato : 27-10-08 07:53

Sørensen wrote:
> [...]
> i stikket på vægen ved en "gør det selv" løsning, at den så med lidt fusk
> kan bruges som adaptor det er en anden snak..

Nej, der fulgte også et 3-polet hun stik, med en stump RJ11 ledning, med
i den pakke jeg fik..

- Chano Andersen