Spore problem
Fra : Hagar

Dato : 02-11-08 20:09

Hej

I fredags sad jeg og spillede Spore i et par timer uden problemer, i dag kom
jeg hjem og startede så op og ville lige banke nogle groxer, men nu får jeg
en fejl-meddelelse hvor Microsoft beklager fejlen. Kigger jeg i rapporten,
så bliver jeg ikke spor klogere af det. Er der sket noget nyt jeg ikke har
været opmærksom på i weekenden, er der andre der også har fået problemer ?

Hagar

Fra : Hagar

Dato : 05-11-08 00:02

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> rapporten, så bliver jeg ikke spor klogere af det. Er der sket noget nyt
> jeg ikke har været opmærksom på i weekenden, er der andre der også har

Jeg ved ikke hvad og hvordan det er sket, men min DirectX var gået i udu, så
jeg har måttet gå 3 måneder tilbage i systemgendannelsen, surt. Men så er
det at der lige er sket noget andet med Spore, for spillet vil ikke starte
op, så jeg vil nu gen-installere spillet, men jeg vil jo nødig gå glip af
min lange rejse ud i universet, så hvordan kan jeg undgå at skulle starte
helt fra bunden, er der en mappe jeg skal lave en kopi af ?

Hagar