hjælp hjælp,problemer med min søns nye bær~
Fra : Hoffer

Dato : 02-11-08 19:41

hej,håber der er en venlig sjæl som måske kan hjælpe med dette.hat lige købt
en bærbar pc til min søn
som har et grafik kort som skulle hedde Ati Mobility radeon HD 2400 og har
installeret de spil som
skrevet i sub.men spillene kan ikke spilles og vil slet ikke starte op.nogen
som har en ide???

mvh
linda

ps.har prøvet at hente de sidste nye drivere men uden held.

Fra : Maxximuz

Dato : 03-11-08 16:31

"Hoffer" <hoffer-er@fjernmigcool.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> mvh
> linda
>
> ps.har prøvet at hente de sidste nye drivere men uden held.

Hey Linda, hvis din søns bærbare er helt ny, er der uden tvivl Vista på den.
Hvis det er tilfældet, kan det skyldes at du skal kører spillene som
administrator, det gøres nemmest ved at "højreklikke" på ikonet til spillene
og kigge i menuén som kommer frem og sige " kør som administrator "... så
spørge den dig om du vil tillade det, også skal du selvfølgelig det :)

Håber det var det :)

Go´fornøjelse

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 08-11-08 07:47

Maxximuz skrev:

> [...]
> spillene og kigge i menuén som kommer frem og sige " kør som
> administrator "... så spørge den dig om du vil tillade det, også skal du

Burde ikke være det for på vista selvom man ikke køre et spil som
administrator burde det starte op. Problemet kan være hvis man har gemt
spillenes profiler og lagt ind igen på den nye bærbar er disse måske sat
til en højre opløsing end den bærbar kan køre. Har selv prøvet netop det
ved BF2142, hvor jeg manuelt måtte ind og ændre opløsningen i config filen.

Hygge