Opstart af PC - OT
Fra : Niels Rasmussen

Dato : 31-10-08 11:49

- min pc har nogle få gange over en lang periode stoppet få sek. efter
opstart. Jeg har så slukket den, og startet den igen uden problemer. Jeg
mener ikke det er XP, for XP er ikke begyndt at loade og XPén kører
problemfrit. PCén melder ikke om fejl. Men hvad kan så være årsagen?

Fra : Bruno

Dato : 31-10-08 19:11

Niels Rasmussen wrote:
> [...]
> mener ikke det er XP, for XP er ikke begyndt at loade og XPén kører
> problemfrit. PCén melder ikke om fejl. Men hvad kan så være årsagen?

Hvorfor spørg du her - du ved endda du er OT!

Spørg i en hardware gruppe.

Mvh
Bruno

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 13-11-08 17:25

"Bruno" skrev i en meddelelse
> Hvorfor spørg du her - du ved endda du er OT!

Ja - hvis det så endda var en, der ikke vidste bedre, så kunne man leve
med det, og høfligt guide vedkommende videre, men når han godt ved, at
det er noget snavs, så er det lidt langt ude ;-(

Oversigt over grupperne kan findes på www.usenet.dk

Fut sat til dk.admin.netikette, da vi er på afveje her.....

jan