Call of Duty 5 multiplayer beta demo ude :~
Fra : Per R. Nielsen

Dato : 28-10-08 20:45

Fra : Hagar

Dato : 29-10-08 13:14

"Per R. Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:49076bd4$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...
> http://www.shacknews.com/onearticle.x/55610
>
> Sølle 845MB

Har lige prøvet det i en times tid, og hvis man ikke vil læse min mening om
det, så spring dette over.

Det bliver ALDRIG mit spil, det er for kedeligt, for tamt, der er ikke samme
ånd i spillet som i COD4. Jeg tvivler også på at det bliver min klans ønske
om en afløser for COD4. Vist, der er nye tiltag i spillet, som hunde,
artilleri og kampvogne, men det er ikke nok til at få mig til at være
begejstret, så jeg spare mine penge til noget andet.

Hagar

Fra : Per R. Nielsen

Dato : 29-10-08 17:03

Hagar wrote:
> [...]
> tiltag i spillet, som hunde, artilleri og kampvogne, men det er ikke
> nok til at få mig til at være begejstret, så jeg spare mine penge til

Jamen, jeg giver dig ret. Når den første begejstring har lagt sig, føler jeg
mig hensat til de tidlige CoD spil dage. Godt nok er der noget nyt og
grafikken er selvfølgelig bedre, meeen...den bedre føling med styringen jeg
synes der er i CoD4 er væk igen, suk...Godt at Infinity Ward (som stod for
4'eren) er i gang med 6'eren. Treyarch synes jeg ikke har samme kvalitet.

Gad vide om vi får de gamle røvskøjtere (cheaters) o.lign. tilbage fra
Breakthrough tror jeg det var. Mage til børnehave med cheaters, lag i
spillet, rammer ikke det man sigter på, nogle synes nærmest udødelige osv.
Yuk. Jeg håber det virkelig ikke :(

Men det er bestilt og jeg giver det lige en chance Heldigvis har de da
beholdt rankingsystemet og perks.

Hvor nemt er det egentlig at snyde PunkBuster? Kan det virkelig passe at jeg
allerede synes at jeg har mødt et par "udødelige"... :(

Fra : Michael 'Silver'

Dato : 29-10-08 17:52

> Jamen, jeg giver dig ret. Når den første begejstring har lagt sig, føler
> jeg mig hensat til de tidlige CoD spil dage.

Det er ligepræcis den følelse jeg også har, og dog har jeg stadig CoD 2
installeret på den bærbare.

Men de har sgu valgt at genbruge alle soundbites som tyskerne siger....det
syntes jeg sgu er lidt råddent da det så netop gør spillet til det samme som
det gamle, men gode 2'er.

Synd :(

Mvh
Silver

Fra : Per R. Nielsen

Dato : 29-10-08 22:20

Michael 'Silver' wrote:
> [...]
> siger....det syntes jeg sgu er lidt råddent da det så netop gør
> spillet til det samme som det gamle, men gode 2'er.

Og er det ikke Keifer Sutherland der har lagt stemme til (24 timer)? Den
tror jeg hurtigt jeg bliver træt af...

Fra : Hagar

Dato : 29-10-08 18:16

> Hvor nemt er det egentlig at snyde PunkBuster? Kan det virkelig passe at
> jeg allerede synes at jeg har mødt et par "udødelige"... :(

Nu ved jeg ikke med PB, men der er noget andet der stinker. Jeg skulle lige
ind og prøve det igen, men nej, det kunne jeg ikke, for den kode jeg havde
var allerede i brug ! ! ! ! Det vil sige, at den kode jeg skrev efter i går,
og fik i går, den er der allerede en der har nuppet ARGH

Hagar

Fra : Sune Storgaard

Dato : 29-10-08 20:26

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> havde var allerede i brug ! ! ! ! Det vil sige, at den kode jeg skrev
> efter i går, og fik i går, den er der allerede en der har nuppet ARGH

At dømme efter deres forum, så er der er mange som har samme problem..
Min crasher dog før spillet overhovedet starter, men det er vel mere eller
mindre hvad man kan forvente som betatester

Fra : Martin

Dato : 29-10-08 20:23

Hagar wrote:
> [...]
> artilleri og kampvogne, men det er ikke nok til at få mig til at være
> begejstret, så jeg spare mine penge til noget andet.

Nææ, COD3 og COD5 bliver nok aldrig husket, men COD2 og COD4 holder hele
vejen, så mon ikke bare man skulle holde på Infinity Ward som udviklere,
istedet for at springe imellem Treyarch og Infinity Ward
(gæt selv hvem der har lavet hvilke spil...)

Fra : Per R. Nielsen

Dato : 29-10-08 22:18

Martin wrote:
> [...]
> udviklere, istedet for at springe imellem Treyarch og Infinity Ward
> (gæt selv hvem der har lavet hvilke spil...)

Den er jeg helt med på :)

Fra : Hagar

Dato : 30-10-08 00:21

> [...]
> istedet for at springe imellem Treyarch og Infinity Ward
> (gæt selv hvem der har lavet hvilke spil...)

Jeg har aldrig prøvet, eller set COD2, men det kunne da være man skulle
kigge på den. Jeg ved der er en i klanen der spiller den meget, så der må da
være et eller andet i det spil

Hagar

Fra : Per R. Nielsen

Dato : 30-10-08 07:47

Hagar wrote:
> Jeg har aldrig prøvet, eller set COD2, men det kunne da være man
> skulle kigge på den. Jeg ved der er en i klanen der spiller den
> meget, så der må da være et eller andet i det spil

Det har jeg også brugt meget tid med. Specielt Carentan banen (bl.a. fordi
den var med i demoen dengang), som i ny forklædning hedder Chinatown i
4'eren :) For mig var det det første rigtige online fps efter Medal of Honor
Allied Assault. Det kunne være de skulle have udgivet en masse nye baner til
COD2 i stedet for at lave 5'eren...

Fra : Klaus G.

Dato : 30-10-08 16:21

> [...]
> hunde, artilleri og kampvogne, men det er ikke nok til at få mig til at
> være begejstret, så jeg spare mine penge til noget andet.
Hvilken clan, hvis man må være så fræk at spørge :)

Spiller selv CoD4, så det er af ren nysgerrighed ;)

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Hagar

Dato : 30-10-08 17:39

> Hvilken clan, hvis man må være så fræk at spørge :)
>
> Spiller selv CoD4, så det er af ren nysgerrighed ;)
>
> --
> Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
> www.seth-enoch.dk/gallery

GFO - http://www.gfoclan.dk/

Hagar

Fra : Nicolai

Dato : 29-10-08 16:31

> http://www.shacknews.com/onearticle.x/55610

Tak

Til andre, der som mig hader at se på reklamer, lede efter mirrot,
registrere accounts etc. for et sølle demo download:

http://cdn.gamezone.com/pub/gamezone/35/7/49/CODWAWBetaSetup.exe