Far Crye 2
Fra : Frank Schou

Dato : 26-10-08 19:48

Jeg har haft problemer med at starte spillet, og har nu endelig fået
det til at køre, efter indsættelse af ny exe-fil fra SecuRom.

Men, nu sidder jeg fast i det første Safe House ved Lumber Camp.

Jeg står med uret foran feltsengen og kan vælge; om jeg vil fortsætte
med eller uden at Save. Uanset hvad jeg vælger kører det i ring -
således at jeg stiller uret og vælger save/ikke save og ser skyggerne
blive lange, hvorefter jeg igen står med uret foran feltsengen.

Er der en der kan hjælpe mig videre, eller skal jeg igen til at slås med
SecuRom?

Mvh.
Frank

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 26-10-08 20:09

Frank Schou wrote:
> [...]
> blive lange, hvorefter jeg igen står med uret foran feltsengen.
>
> Er der en der kan hjælpe mig videre, eller skal jeg igen til at slås

Heh, det hjælper at læse brugsanvisningen..

Det er en time-shift feature, hvor du kan skifte tiden til en anden del af
dagen.
(eller natten hvis det skulle være..)

Med andre ord, når du er færdig inde i huset, så går du bare ud igen, så får
du en ny mission.

God fornøjelse med spillet

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Frank Schou

Dato : 26-10-08 21:24

"Henrik Stavnshøj" <hesta@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> (eller natten hvis det skulle være..)
>
> Med andre ord, når du er færdig inde i huset, så går du bare ud igen, så

Jeg græmmes og bøjer mig i støvet for intelligentciaen, medens jeg i skam og
glæde kryber videre i spillet langs vejsiderne og i skyggen.

Tak Henrik - jeg skylder dig een.

Mvh.
Frank

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 26-10-08 21:54

Frank Schou wrote:

> Jeg græmmes og bøjer mig i støvet for intelligentciaen, medens jeg i
> skam og glæde kryber videre i spillet langs vejsiderne og i skyggen.
>
> Tak Henrik - jeg skylder dig een.

Lol, det er bare i orden.

Vi ses i Mike's Bar

Hilsen
Henrik

Fra : Peter Larsen

Dato : 27-10-08 02:09

"Henrik Stavnshøj" <hesta@nospam.dk> wrote in message

> [...]
> (eller natten hvis det skulle være..)
>
> Med andre ord, når du er færdig inde i huset, så går du bare ud igen, så

Brugsanvisningen? Det bliver sagt/skrevet i selve spillet...

Fra : Gitte & Kent

Dato : 14-11-08 12:45

"Frank Schou" <frankschouUD@msn.INVALID.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> således at jeg stiller uret og vælger save/ikke save og ser skyggerne
> blive lange, hvorefter jeg igen står med uret foran feltsengen.

Hejsa
Hvorfor bruger du ikke bare F5 = Quicksave
Mvh Kent