Dead Space.....brrr...
Fra : Michael 'Silver'

Dato : 26-10-08 19:43

Davs gruppe.

Jeg faldt over spillet dead space som jeg simpelthen måtte eje da jeg er
stor fan af doom 3 spillet :D.

OG FY FOR POKKER DET HAR ATMOSFÆRE!! brrr....

Men så var det jeg ville høre om dette også sker hos jer andre som har
spillet, når man sigter med den der 3 laser våben man får først, drejer han
sig så konstant til højre stille og roligt når i sigter med det?, det er
faktisk pisseirriterende at han ikke står stille med det så man kan sigte
som man vil.

Ville lige høre om det er faktum hos jer andre også.

Ellers et RIGTIG fedt spil :D, elsker den slags AvP chok man får hele tiden
:D.

Mvh
Silver.

Fra : Michael 'Silver'

Dato : 26-10-08 20:09

Forpulede fucking møgjoystick.....

Er fixet :), og damn det bliver bare værre og værre det spil, på en
panikangst agtig fed måde :D.

Mvh
Silver.

Fra : Peter Larsen

Dato : 29-10-08 16:30

"Michael 'Silver'" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
>
> Ville lige høre om det er faktum hos jer andre også.
>
> Ellers et RIGTIG fedt spil :D, elsker den slags AvP chok man får hele

Jeg kan kun give dig ret i at det er et fantastisk spil. Faktisk vil jeg
sige det er et
af det bedste spil jeg prøvet i lang lang tid.

Jeg kan simpelthen ikke anbefale det nok :)

Fra : Michael 'Silver'

Dato : 29-10-08 17:54

"Peter Larsen" <spak@spak.dk.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kan kun give dig ret i at det er et fantastisk spil. Faktisk vil jeg
> sige det er et
> af det bedste spil jeg prøvet i lang lang tid.
>
> Jeg kan simpelthen ikke anbefale det nok :)

Er du også kommet udenfor hvor du skal flyve rundt på forskellige flader for
at komme videre?, der sidder jeg godt nok fast ligenu da det er vildt
desorienterende at skulle hoppe rundt sådan :D.

Mvh
Silver.

Fra : Peter Larsen

Dato : 29-10-08 18:05

> [...]
> for at komme videre?, der sidder jeg godt nok fast ligenu da det er vildt
> desorienterende at skulle hoppe rundt sådan :D.

Det stykke drillede også mig lidt, men tryk på din bread crumb knap lige
så snart du er ude, så kan du se hvor du skal svæve hen.

Fra : olle

Dato : 02-11-08 18:14

Michael 'Silver' wrote:
> [...]
>
> Ville lige høre om det er faktum hos jer andre også.
>
> Ellers et RIGTIG fedt spil :D, elsker den slags AvP chok man får hele tiden

Rigtigt flot spil grafisk, men jeg blev sgu' mere
chokket første gang jeg spillede Doom.
Blev faktisk overrasket over at min gamle kasse
kunne afvikle spillet flydende.

Ole

Fra : Michael 'Silver'

Dato : 02-11-08 19:40

> Rigtigt flot spil grafisk, men jeg blev sgu' mere
> chokket første gang jeg spillede Doom.
> Blev faktisk overrasket over at min gamle kasse
> kunne afvikle spillet flydende.

Øh....hehe...?, Doom 1?? :D...

Fra : Ole Mogensen

Dato : 21-11-08 10:52

Michael 'Silver' wrote:

> Øh....hehe...?, Doom 1?? :D...

Forstå mig ret, dengang havde jeg kun spillet
larry L og ligende spil, i dag har vi vænnet
og til spil der uhyggeligt blodige, så der
skal sgu' mere til at skræmme i dag.

Jeg vil forøvrigt varmt anbefale at bruge
safeboxen når man ikke kan samle mere guf,
det gjorde jeg ikke og hænger lige nu på
et rigtigt røvhul af et monster som nægter
at dø og jeg har nada ammo.

Ole

Fra : Peter Larsen

Dato : 02-11-08 21:53

"olle" <oo@hotmail.com> wrote in message

> Rigtigt flot spil grafisk, men jeg blev sgu' mere
> chokket første gang jeg spillede Doom.
> Blev faktisk overrasket over at min gamle kasse
> kunne afvikle spillet flydende.
>
> Ole

Det er da klart en af de fede ting ved Dead Space.
Istedet for at gå efter de billige chok som i Doom3,
så er det mere atmosfæren og den klaustrofobiske
stemning der gør Dead Space til en uhyggelig, men
udsøgt fornøjelse at spille.

Fra : Michael 'Silver'

Dato : 03-11-08 19:21

> [...]
> så er det mere atmosfæren og den klaustrofobiske
> stemning der gør Dead Space til en uhyggelig, men

Og musikken/lydeffekterne....fy for satan de har spillet på de helt rigtige
tangenter der :D.

Mvh
Silver.