Ikke krævende spil?
Fra : JBJ

Dato : 25-10-08 16:05

Min bærbar er fin til alt andet end krævende spil, så jeg kunne godt tænke
mig at spille lidt igen:) Har ikke spillet computerspil i årevis så jeg
lidt ude af trit med hvad der er på markedet nu om dage. De skal virke til
Vista.

Må gerne være action, platform og måske lidt strategi. Jeg gider ikke sådan
noget som Quake, Halflife eller Doom. Heller ikke noget som WOW. jeg kan
dog godt lide sådan noget som Bubble Bobble, Rayman og de gamle Amiga spil.

Nogen der har et forslag?

JBJ

Fra : Peter Larsen

Dato : 25-10-08 16:33

"JBJ" <thunder@spoergmig.invalid> wrote in message
> [...]
> kan dog godt lide sådan noget som Bubble Bobble, Rayman og de gamle Amiga

Peggle

Fra : Bufferzz

Dato : 25-10-08 16:50

http://store.steampowered.com/genre/Casual/

Fra : JBJ

Dato : 26-10-08 11:36

"Bufferzz" <no.sp@m.2.mee> skrev i meddelelsen

> http://store.steampowered.com/genre/Casual/

Tak for svaret, det skal afprøves:)

JBJ

Fra : Hagar

Dato : 25-10-08 17:51

"JBJ" <thunder@spoergmig.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan dog godt lide sådan noget som Bubble Bobble, Rayman og de gamle Amiga

Prøv og brug lidt tid på denne side
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Der kan du teste
forskellige spil kontra din maskine, let og informativt.

Hagar

Fra : JBJ

Dato : 26-10-08 11:37

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Der kan du teste
> forskellige spil kontra din maskine, let og informativt.

Fedt:) Tak for svaret:)

Hvad spiller du iøvrigt selv?

JBJ

Fra : Ostehaps

Dato : 26-10-08 12:56

JBJ skrev:

> Fedt:) Tak for svaret:)
>
> Hvad spiller du iøvrigt selv?

ellers gå i krig med http://www.dosbox.com/ div. spil kan hentes på
http://www.abandonia.com/, http://www.dosgamesarchive.com/ og mange
mange flere bare søg "dos games" på google

Fra : Hagar

Dato : 26-10-08 15:17

> Fedt:) Tak for svaret:)
>
> Hvad spiller du iøvrigt selv?
>
> --
>
> Mvh
>
> JBJ

Huuuu, jeg spiller meget Battlefield 2, Call of Duty 4, Teamfotress 2,
Grid, Portal, og et par af Need for Speed. Men det er Call of Duty 4 der
tager mest tid, man skal jo hygge med klanen

Hagar

Fra : Laziter [9440]

Dato : 02-11-08 12:13

"JBJ" <thunder@spoergmig.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> kan dog godt lide sådan noget som Bubble Bobble, Rayman og de gamle Amiga

Amiga siger du...
Jamen det kan jeg da godt hjælpe dig med.
Hent først WinUAE her:
http://www.winuae.net/

Så skal du lige have nogle spil, dem finder du her:
http://www.back2roots.org/Games/ADF-Games/

Det sidste der så kræves er en kickstart ROM.
Men for at få sådan en kræves der ejerskab af en original Amiga eller blot
selve ROM chippen.
Google har det dog med at give resultater når man søger på ting som
kick13.zip

Mvh
Benjamin