FarCey 2
Fra : Hans-Henrik Husen

Dato : 23-10-08 14:18

Hej!

Har netop købt og installeret spillet. Men i den allerførste bane hvor man
skal flygte ud af byen, går det galt. Hvordan kommer man ud af hotel
værelset??? Jeg kan ikke hoppe over noget med jump-tasten. Døren kan ikke
åbnes og skodderne for vinduerne kan ikke skydes bort. Hvordan kommer man så
ud?

Mbh
hh

Fra : Hans-Henrik Husen

Dato : 23-10-08 17:34

Har fundet ud af det!

Fra : Hagar

Dato : 23-10-08 17:54

> Har fundet ud af det!
>
> "Hans-Henrik Husen" <hh.husen@mail.dk> skrev i en meddelelse

Jamen det er da godt, så kan andre sikkert også

Hagar

Fra : Michael 'Silver'

Dato : 23-10-08 22:14

> Jamen det er da godt, så kan andre sikkert også

Man skal i realiteten bare lade sig skyde da man ikke dør men historien så
fortsætter (vil ikke røbe hvad der sker :))

Må indrømme at jeg efter en 5 timers spil syntes at de er sluppet rigtig
godt fra det, ja når man har spillet Crysis Warhead så er grafikken faktisk
ikke noget at snakke om som sådan (kører alt i maksimalt med 4xAA på et 8800
GTX kort flydende). Jo den er da sprød i forhold til så mange andre spil,
men gameplayet som heldigvis er i top er det som gør spillet til en keeper
hos mig (har endelig fået solgt SPORE).

Så hvis dette spil var lavet med Crysis grafik motoren så ville spillet være
næsten helt sikkert være årets spil.

Så den står på Far Cry 2 indtil Call of Duty 5 udkommer d. 4 november som jo
også nærmer sig med store skridt :).

Sikke en vintertid vi går i møde :D....

Mvh
Silver.

Fra : Søren Jensen

Dato : 25-10-08 15:31

Håber i kan hjælpe , hvordan kaster i med håndgranater ?

Jeg må have miste et eller andet hint på skærmen . og kan ikke finde noget i
opsætningen

Søren

Fra : Bufferzz

Dato : 25-10-08 16:52

Se under "andet" i tastatur

Fra : Søren Jensen

Dato : 25-10-08 17:49

Tak
der havde jeg ikke været

Søren

Fra : Michael 'Silver'

Dato : 26-10-08 17:50

> Må indrømme at jeg efter en 5 timers spil syntes at de er sluppet rigtig
> godt fra det,

For satan!!!....jeg hader virkelig den med at våbnene eksploderer i hånden
på dig eller jammer, og samtidig elsker jeg det sgu fordi man går komplet i
panik og ens planlagte nedslagtning af fjenderne går helt i fisk :D.

Dog har jeg efterhånden et par gripes!.

1. Det er lidt for kedeligt at de 2 faktioner ikke bekriger hinanden, det
kunne være så fedt at man midt ude på savannen kunne se en kampsituation i
horisonten med dumbe brag fra granater og small arms fire :D...se DET ville
give vildt fed atmosfære, eller i den fede jungle man kunne bare HØRE et
slag blive kæmpet omkring det næste bjerg....med ekko og skrig og det
hele...

Det savner jeg!.

2. At de så tilgengæld går helt amok på en når man får sig forvildet ind i
deres territorie...

Mvh
Silver.