Skærme
Fijala 3554
Korte DVI-kabler
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 23-10-08 14:26

Hej!

Hvor henne køber man korte DVI-kabler? Efter jeg monterede min Asus Eee
bag på min monitor virker 1m kabel altså lige langt nok.

Det skal være omkring 15-20cm langt og gerne have vinklet stik i den ene
ende.

Forslag?

(Udover at lodde det sammen selv;)).

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Kurt Kjær Jensen

Dato : 25-10-08 07:12

Kim Voss Schrader skrev:
> [...]
> bag på min monitor virker 1m kabel altså lige langt nok.
>
> Det skal være omkring 15-20cm langt og gerne have vinklet stik i den ene

Med 20cm længde kunne det måske lade sig gøre med et Y-splitter kabel,
hvor den ene del fjernes med en skarp kniv ? Det kan nok laves
nogenlunde pænt. Det kræver forsigtighed, men er lidt lettere end at
lodde selv

Ellers måske på eBay ?

--
Vh Kurt

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 25-10-08 12:24

Hej Kurt

Kurt Kjær Jensen wrote:
> [...]
> hvor den ene del fjernes med en skarp kniv ? Det kan nok laves
> nogenlunde pænt. Det kræver forsigtighed, men er lidt lettere end at

God idé. Dog har jeg lige målt efter, og der skal nok snarere bruges
30cm istedet. Må få søgt lidt på Google :)

> Ellers måske på eBay ?

Også en mulighed. Tak :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader