nøglering med wowaccount kode
Fra : danni plougmann

Dato : 20-10-08 19:01

nogen der ved om man kan få fat en sådan lille fætter her i danmark
http://eu.blizzard.com/store/details.xml?id=221003132
med det her site sender de ikke ud til danmark

/mvh danni

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-10-08 20:52

In news:48fcc749$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
danni plougmann <danni.plougmann@youseeme.dk> typed:
> nogen der ved om man kan få fat en sådan lille fætter her i danmark
> http://eu.blizzard.com/store/details.xml?id=221003132
> med det her site sender de ikke ud til danmark
>
> /mvh danni

Du kunne jo som et alternativ købe et metalskilt (evt. et pænt sølvskilt),
og få en guldsmed til at gravere account-nummeret, og så selv sætte en ring
i.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Klaus G.

Dato : 21-10-08 19:40

> Du kunne jo som et alternativ købe et metalskilt (evt. et pænt sølvskilt),
> og få en guldsmed til at gravere account-nummeret, og så selv sætte en
> ring i.
Du har misforstået...

Det er en rullende kode. Som skifter hele tiden.

Det bruges f.eks. også til ubemandede tankstationer. Ham som kan ændre
priserne, skal logge ind på et site med hans eget brugernavn og password(som
skal ændre hver måned., eller 14.dag) plus den kode som hans nøglering
viser. Denne kode skifter hver 2. minut af sig selv, efter en eller anden
rytme(nøgle).

Skide smart faktisk!

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-10-08 20:40

In news:48fe21ee$0$90262$14726298@news.sunsite.dk,
Klaus G. <klaus_godt@hotmail.com> typed:
> [...]
> password(som skal ændre hver måned., eller 14.dag) plus den kode som
> hans nøglering viser. Denne kode skifter hver 2. minut af sig selv,

Åh !!! Det viser hvor meget forstand jeg har på WOW. Det var dog en smart
måde at beskytte koden på. Mit barnebarn på 19 fik på et tidspunkt stjålet
sin kode, han kunne måske nok have brugt sådan en.