Tastatur med lys
Fra : Niels Rasmussen

Dato : 20-10-08 18:49

- hvilke keyboard har lys i tastaturet?

- hvilke erfaringer har i med disse?

- evt. priser!

Gamer hilsen Niels

Fra : Mads

Dato : 20-10-08 19:58

On Mon, 20 Oct 2008 19:49:05 +0200, Niels Rasmussen
<boellebo@stofanet.dk> wrote:

>- hvilke keyboard har lys i tastaturet?
>
>- hvilke erfaringer har i med disse?
>
>- evt. priser!
>
>Gamer hilsen Niels

Logitech G15 med display, lys og programmerbare G-taster
Det er da GAMER tastaturet. Pris fra 530 kr

Et af de bedste tastaturer jeg har haft, både til spil og
alm. PC brug. Er PT i gang med mit andet G15. Ikke fordi
det første blev slidt op, men fordi jeg ikke kunne vente på
at det kom med danske taster.

mvh Mads

Fra : Martin

Dato : 20-10-08 21:17

Niels Rasmussen wrote:
> - hvilke keyboard har lys i tastaturet?

Razer Tarantula, blandt en masse andre
(tonsvis af "no-name" tastatur)

> - hvilke erfaringer har i med disse?

Alle taster (selv ABC osv) kan programmeres, med fx. makroer som kan
indtastes

Der er oppe i hjørnet et lille touchpad ting, med knapper til at skifte
profiler. Tænde lys til alle knapper, WASD eller ingen og til media
(itunes, media player, winamp osv)

Tasterne er bløde, med en lille gummiagtig overflade så fingrene ikke
glider for meget.

USB og headset/mic indgange i tastaturet

Det negative
Bogstaverne på tasterne kan ikke ses uden der er lys i tastaturet, dog
er lyset faktisk så svagt i tasterne at det ikke generer når man ser
film i mørke, men lyst nok til altid at kunne se bogstaverne.

Det negative/positive
ÆØÅ knapperne har både danske, svenske og norske bogstaver på.

<http://edbpriser.dk/Products/Listproducts.asp?ID=43&Soegeord=Tarantula>

Fra : Klaus G.

Dato : 21-10-08 18:37

> <http://edbpriser.dk/Products/Listproducts.asp?ID=43&Soegeord=Tarantula>
Der er over 100kr. forskel i prisen på de to øverste DK boards. Hvad er
forskellen?

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 21-10-08 20:27

Klaus G. skrev:
> Der er over 100kr. forskel i prisen på de to øverste DK boards. Hvad er
> forskellen?

Det er fra to forskellige firmaer, der sælger samme produkt...

Fra : Klaus G.

Dato : 21-10-08 21:48

> Det er fra to forskellige firmaer, der sælger samme produkt...
Okay. Bare mystisk at samme produkt er oprette to gange så. Nogen gange
ligner det nemlig samme produkt, men så er den ene "bulk", altså uden CD'er
osv.. Eller farven kan være forskellig, osv osv osv..

Anyways. Tak for svaret.

Men kunne da godt være at sådan et Razer Tarantula eller Razer Lycosa skal
afløse mit gamle G15(den med blåt lys) engang. Ser sq nice ud begge to!

Eneste jeg er i tvivl om, er om jeg kan undvære skærmen på mit G15, som er
virklig god når man er på Ventrilo eller TeamSpeak. Der vises hvem der taler
og hvem der joiner/leaver så man slipper for "BOING"-lyden. Det med hvem der
taler, er rigtig godt, hvis det er en masse nye mennesker man snakker med og
endnu ikke kan kende dem på stemmerne alene.

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 21-10-08 07:27

Niels Rasmussen <boellebo@stofanet.dk> declared in:
48fcb9f7$0$11589$ba624c82@nntp06.dk.telia.net :
> - hvilke keyboard har lys i tastaturet?
>
> - hvilke erfaringer har i med disse?
>
> - evt. priser!
>
> Gamer hilsen Niels

Optimus Maximus :)
http://www.artlebedev.com/everything/optimus/

Men jeg venter nu nok på Optimus Tactus.
Et tastatur uden taster!
http://www.artlebedev.com/everything/optimus-tactus/

--

Permanently behind me: SWG, AoC & CounterStrike in all its forms.
Currently playing: WoW, LOTRO, WAR, CoH, GW & Florentia

Fra : Peter Larsen

Dato : 22-10-08 17:25

"Thomas Hejl Pilgaard" <pilgaard@tele2adsl.dk.dk> wrote in message
> [...]
>
> Optimus Maximus :)
> http://www.artlebedev.com/everything/optimus/
>
> Men jeg venter nu nok på Optimus Tactus.

Har læst mig til at de skulle være forfærdelige at bruge fordi
der er intet fysisk feedback er når man trykker.

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 24-10-08 12:50

Niels Rasmussen skrev:
> - hvilke keyboard har lys i tastaturet?