Herligt
Fra : Per Vadmand

Dato : 20-10-08 12:32

Hvor er det skønt, at der aldrig mere er nogen, der har familieproblemer!

Per V

--
Det er i orden at være en krukke, hvis krukken ikke er tom.

Fra : Inge Jensen

Dato : 27-10-08 07:15

> Hvor er det skønt, at der aldrig mere er nogen, der har familieproblemer!

Er der ikke det da?

Fra : Per Vadmand

Dato : 27-10-08 09:41

Inge Jensen wrote:
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> Er der ikke det da?

Det var bare min lidt flabede konklusion, efter der i en lang periode ikke
havde været et eneste indlæg i denne gruppe

Per V
--
Det er i orden at være en krukke, hvis krukken ikke er tom.

Fra : Nielsen

Dato : 11-11-08 14:43

> Det var bare min lidt flabede konklusion, efter der i en lang periode ikke
> havde været et eneste indlæg i denne gruppe

Og alle der har problemer skriver jo herinde LOL (også bare lidt flabet
)

Hvor stor en procentdel af den danske befolksning skriver egentlig på
usenet?

Fra : Per Vadmand

Dato : 11-11-08 15:50

Nielsen wrote:

> Og alle der har problemer skriver jo herinde LOL (også bare lidt
> flabet )
>
> Hvor stor en procentdel af den danske befolksning skriver egentlig på
> usenet?

Aner det ikke. Men da jeg begyndte at abbonnere på gruppen for et par år
siden, var der meget trafik.

Per V
--
Hvis jeg havde en tiøre for hver gang nogen siger "muslimerne" gør dit
eller dat, ville jeg være rig. Hvis jeg skulle betale en tiøre for hver