Crysis Warhead... en anmendelse af kvalite~
Fra : Anders Rømer

Dato : 19-10-08 20:58

efter som det er så godt som en udvidelse til Crysis (det er dog standalone
så man behøver ikke Crysis),
så er der heller ikke meget nyt i CW... jo det ser ud til at AI'en er blevet
bedre fjenderne cirkler nu rundt om en når man er blevet opdaget.
Grafikken er stadig meget lækket at se på og lyden er... ja ikke under
standard. Dog vil jeg lige sige at lyden nogle gange er lidt fraværende især
når man er i et køretøj.
Deres engine er vist osse blevet finpudset. Det virker som om den er blevet
en anelse optimeret. Dog skal man regne med at skulle have rimlig nyt
hardware ellers kan man godt sætte forventningerne lidt/meget ned, da
hardware anbefalingerne er rethøje bar for at spille med alt må medium
(lissom Crysis(underlige nok))

Grafik 7/10
Lyd 5/10
Gameplay 6/10
Holdbarhed 5/10

ps grunden til at holdbarheden er 5/10 så er det pga jeg gennemførte det på
hardcore på mindre end 5 timer... Crysis blev gennemført på 7 timer

Hvis man er hardcore Crysis fan så er det helt sikkert pengene værd men der
er så få nye ting i spillet at Jeg fortryder at have købt det.

Fra : Sune Storgaard

Dato : 19-10-08 21:36

"Anders Rømer" <anders.irghost@gmail.com> skrev i en meddelelse
klip>
> Grafik 7/10

Er enig i størstedelen, men jeg må da sige at motoren er blevet gabende
langsom.
Det er da flot grafik, men det visuelle står ikke mål med hvad spillet
kræver.

Farcry var flot, og lyn hurtig, motoren de bruger nu har måske for mange
bjælder og klokker, som dræber hastigheden uden at gøre spille ret meget
flottere. Der er ganske vist en del muligheder for at justere tingene, men
hastigheden står stadigvæk ikke mål med det visuelle.

Fra : Peter Larsen

Dato : 19-10-08 21:51

"Sune Storgaard" <nospam@strueradsl.invaliDK> wrote in message
> [...]
> flottere. Der er ganske vist en del muligheder for at justere tingene,
> men hastigheden står stadigvæk ikke mål med det visuelle.

Der er noget du har misforstået. Det er din computer der er langsom, ikke
deres engine. Farcry er 4 år gammelt og kan slet ikke sammenlignes med
Crysis rent grafisk.

Når det så er sagt, så er det rigtigt at især Crysis kræver et monster af en
computer for at køre med alt lir på, dette er dog optimeret en del i Crysis:
Warhead, så måske du skulle kigge nærmere på det.

Fra : Kim2000

Dato : 19-10-08 21:50

> [...]
>
> ps grunden til at holdbarheden er 5/10 så er det pga jeg gennemførte det
> på hardcore på mindre end 5 timer... Crysis blev gennemført på 7 timer

Så betyder det at jeg kan gennemføre det på 50 timer på level easy

Fra : Nicolai

Dato : 20-10-08 21:51

> Grafikken er stadig meget lækket at se på og lyden er... ja ikke under
> standard. Dog vil jeg lige sige at lyden nogle gange er lidt fraværende
> især når man er i et køretøj.

Kan jeg ikke genkende.

> [...]
> nyt hardware ellers kan man godt sætte forventningerne lidt/meget ned, da
> hardware anbefalingerne er rethøje bar for at spille med alt må medium

Kører problemløst her på en "kedelig" Nvidia 8800GT med en dual core duo
1,8Ghz

> Grafik 7/10
Lidt i underkanten imho.

> Lyd 5/10
Lidt i underkanten imho.

> Gameplay 6/10
Lidt mere i underkanten imho.

> Holdbarhed 5/10
Formentlig enig :)

> Hvis man er hardcore Crysis fan så er det helt sikkert pengene værd men
> der er så få nye ting i spillet at Jeg fortryder at have købt det.

Far cry ude om en uge :)

Fra : Klaus G.

Dato : 21-10-08 22:01

> [...]
>
> Hvis man er hardcore Crysis fan så er det helt sikkert pengene værd men
> der er så få nye ting i spillet at Jeg fortryder at have købt det.
Så er det edder spankhjælpme(kan man sige det?) godt nok god til at spille!
Så hurtigt kunne jeg ikke engang på easy tror jeg. Måske hvis jeg gloede i
en walk through hele tiden, men sq ikke på hardcore.

Nå, jeg må vel bare øve mig :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery