Spore og internet
Fra : Dal

Dato : 19-10-08 10:03

hvornår og hvordan bruger man internetet til Spore

/dal

Fra : Hagar

Dato : 19-10-08 13:33

"Dal" <fup@ogfidus.com> skrev i en meddelelse
> hvornår og hvordan bruger man internetet til Spore
>
> /dal

Det eneste Spore ser til internet, er når det skal opdateres, eller hvis du
vil hente noget af det andre har lavet, det være sig bygninger eller "dyr",
andet er der ikke i det.

Hagar

Fra : Dal

Dato : 19-10-08 16:00

ok... jeg troede man drog på opdagelse noget til svarende i WoW

/dal

Fra : Hagar

Dato : 19-10-08 16:06

> ok... jeg troede man drog på opdagelse noget til svarende i WoW
>
> /dal
>
> "Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Det troede jeg også før jeg bestilte det for lang tid siden, før det var
færdigt, men sådan er det ikke, og det syntes jeg er kedeligt.

Hagar

Fra : Michael 'Silver'

Dato : 19-10-08 18:41

> Det troede jeg også før jeg bestilte det for lang tid siden, før det var
> færdigt, men sådan er det ikke, og det syntes jeg er kedeligt.

Man....det er helt sikkert årets skuffelse fra min side...er vendt tilbage
til Crysis Warhead for 3 gang indtil jeg får fat i Far Cry 2 (whooooho!!).

Den hype der har været omkring spillet er desværre med til at gøre
oplevelsen til en fiasko fra min side da jeg havde forventet mig meget mere
og flere muligheder end der egentlig er.

Oh well....Far Cry 2 til næste weekend :D....

Mvh
Silver.

Fra : Hagar

Dato : 19-10-08 18:57

> [...]
> mere og flere muligheder end der egentlig er.
>
> Oh well....Far Cry 2 til næste weekend :D....

En ting er sikkert og vist, jeg bestille IKKE spil før jeg har set hvad
andre mener, for det her, det var da godt nok et flop. Alt det man kunne se
om spillet før det kom ud, det fortalte da ikke at man ikke kunne flyve ud
og besøge andre spillere.
Det varer nok ikke så længe før jeg hiver det ud af maskinen og sælge
spillet.

Hagar

Fra : PerX ...

Dato : 21-10-08 18:37

In article <48fb2934$0$56777$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, nogo31
@hotmail.com says...

> [...]
> vil hente noget af det andre har lavet, det være sig bygninger eller "dyr",

Og når det skal installeres - hvor det chekker din nøgle, og kun
tillader geninstallation 4 gange mere (derefter må man ringe til dem og
tigge)