wow questhelper
Fra : Kim2000

Dato : 16-10-08 10:24

Hvor hentes denne henne? Jeg kan kun finde en version, som jeg selv skal
installere, og det forstår jeg ikke hvordan jeg gør.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 16-10-08 13:41

On Thu, 16 Oct 2008 11:23:56 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

>Hvor hentes denne henne? Jeg kan kun finde en version, som jeg selv skal
>installere, og det forstår jeg ikke hvordan jeg gør.

Hold dig langt væk fra addons som installerer sig selv via exe filer
eller lign. Specielt med alle de problemer der tilsyneladende er med
keyloggers.

Det du gør er at du typisk henter en ZIP fil fra et anerkendt addon
site og udpakker den i din addons folder. Den ligger i :

....\World of Warcraft\Interface\Addons

Den undermappe som addon'en skal ligge i, er allerede klar i zip filen
så du skal ikke fortælle winzip/winrar at den skal lave en undermappe
selv.

Her er nogle af de anerkendte addon sites:

http://wowui.worldofwar.net/
http://wow.curse.com/
http://wowinterface.com/

Bemærk at bl.a. wowinterface.com kører i "low-bandwidth mode" lige pt
fordi den er overbelastet pga folk henter addons til den nye patch.

Endelig kan du også bruge en addon downloader. Du kan læse om en del
af dem der eksisterer her:

http://forums.wowace.com/forumdisplay.php?f=55

PS: Jeg bruger ikke selv questhelper så jeg skal ikke sige om den er
opdateret til patch 3, men jeg tror det officielle site er curse.com.