wow update problem
Fra : Uberguf

Dato : 13-10-08 17:00

Jeg har problemer med følgende update til WoW:
2.4.3 to 3.0.2 TBC-EU-STAGE 3
Download stopper ved 1,5 Gb ud af 1,57 Gb(95%)

Er der andre der har samme problem?

Guf
--
\!!!/
{@@}

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 14-10-08 07:33

Uberguf <uberguf@gmail.com> declared in:
48f37069$0$90270$14726298@news.sunsite.dk :
> Jeg har problemer med følgende update til WoW:
> 2.4.3 to 3.0.2 TBC-EU-STAGE 3
> Download stopper ved 1,5 Gb ud af 1,57 Gb(95%)
>
> Er der andre der har samme problem?

Mange.
Prøv at genstarte din maskine.
Det virker før eller siden.
Som Yoda sagde: "Patience!"

Og ellers kan du prøve at grave patchet frem her:
http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors

--

Permanently behind me: SWG, AoC & CounterStrike in all its forms.
Currently playing: WoW, LOTRO, WAR, CoH, GW & Florentia

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 14-10-08 07:52

Thomas Hejl Pilgaard <pilgaard@tele2adsl.dk.dk> declared in:
00b8409a$0$9696$c3e8da3@news.astraweb.com :
> [...]
> Det virker før eller siden.
> Som Yoda sagde: "Patience!"
>
> Og ellers kan du prøve at grave patchet frem her:

Jeg skal lige påpege, at det ikke nødvendigvis hjælper
at genstarte maskinen, dels fordi det ikke er ved HVER
opstart af WoW, at background downloaderen går i gang,
og dels fordi Blizzard muligvis stopper folk fra at få
hele filen hentet ned, før de også har delt nok af den
med andre spillere (spekulation).

Fra : Uberguf

Dato : 14-10-08 15:18

Jeg takker for begge indlæg og vil prøve at vente som en ægte Jedi.

Guf

Fra : Hagar

Dato : 14-10-08 17:40

"Uberguf" <uberguf@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har problemer med følgende update til WoW:
> 2.4.3 to 3.0.2 TBC-EU-STAGE 3
> Download stopper ved 1,5 Gb ud af 1,57 Gb(95%)

> [...]

Selv om jeg ikke selv spiller det spil, så har jeg fundet noget til dig, og
så længe det er noget der frit kan hentes, så er der heller ikke noget
ulovligt i det her.
http://thepiratebay.org/search/wow%20update/0/99/0

Hagar

Fra : Peter Larsen

Dato : 14-10-08 19:40

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> og så længe det er noget der frit kan hentes, så er der heller ikke noget

Vil lige anbefale dig at scanne alt som du ikke henter direkte fra blizz
2-3 eller 10 gange inden du klikker på noget.

Fra : Hagar

Dato : 14-10-08 22:21

> Vil lige anbefale dig at scanne alt som du ikke henter direkte fra blizz
> 2-3 eller 10 gange inden du klikker på noget.

Overdrivelse fremmer forståelsen
Jeg har nu kun haft to tilfælde hvor der har været noget grimt med, så det
er vist ikke så slemt som du får det til at lyde.

Hagar

Fra : Peter T.

Dato : 15-10-08 14:14

In article <48f595ea$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, nogo31
@hotmail.com says...

> Overdrivelse fremmer forståelsen
> Jeg har nu kun haft to tilfælde hvor der har været noget grimt med, så det
> er vist ikke så slemt som du får det til at lyde.

Bagdelen ved en viruskiller er, at den ikke bimler, når den ikke finder
en virus, som faktisk er der. Så jeg vil heller ikke røre en wow-patch
på piratebay, selv om den ganske sikkert er virusfri. Du aner jo ikke
om koden er modificeret, så den sender pass og login afsted til en
kineser, der ripper dine karakterer for alle værdifulde ting.

--
Peter T.

Chup chup chup!

Fra : Peter Larsen

Dato : 15-10-08 15:25

> Overdrivelse fremmer forståelsen
> Jeg har nu kun haft to tilfælde hvor der har været noget grimt med, så det
> er vist ikke så slemt som du får det til at lyde.
>
> Hagar

Den vil jeg lige lade stå.

Fra : Uberguf

Dato : 15-10-08 17:22

Tak for ideen Hagar, men jeg er enig med de andre.
Med hensyn til WoW henter jeg kun fra Blizzard.

Guf

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 15-10-08 21:40

On Wed, 15 Oct 2008 18:22:24 +0200, "Uberguf" <uberguf@gmail.com>
wrote:

>Tak for ideen Hagar, men jeg er enig med de andre.
>Med hensyn til WoW henter jeg kun fra Blizzard.

Hvis det endelig skal være torrents så kan du faktisk godt hente fra
Blizzard. Blizzard Updater er bare en (ineffektiv) torrent-klient i
forklædning. Det der gør den mindre effektiv er at den ikke begrænser
din upload hvilket kan gå slemt ud over din download hastighed.

Kig på wowwiki hvor du også kan finde links til officielle torrents:

http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors

Check blot i din torrentklient om trackeren ikke hedder noget med
worldofwarcraft.com.