Anal udblokning
Fra : hullet

Dato : 15-10-08 07:21

Jeg er blevet 60 år, og spekulerer sommetider på om jeg ikke er et sært
gammelt fjols med det jeg går og laver. Jeg har altid holdt maget af at få
store ting op bagi, og de skal helst blive større og større, jeg kan klare
en vinflaskes tykkelse, og prøver stadig om det kan lykkes med endnu større
ting.
På en måde synes jeg vel at jeg er for gammel til at lege med mig selv på
den måde, er der mon andre i samme alder eller mere, der også gør sådan
noget. Jeg er gift, og min kone kender udmærket til min lyst, og synes det
er helt ok.

Hilsen
Hullet

Fra : Ukendt

Dato : 15-10-08 19:40

"hullet" skrev i en meddelelse:

> Jeg har altid holdt maget af at få store ting op bagi, og de
> skal helst blive større og større, jeg kan klare en vinflaskes
> tykkelse, og prøver stadig om det kan lykkes med endnu
> større ting.

Prøv med en lokumsbørste. Det skulle efter sigende
kildre dejligt!
(Må dog advare: En fyr blev kørt på skadestuen med
en børste stikkende ud af røven. De kunne ikke få den
ud, tarmen var perforeret, og det endte med, at han
måtte leve med lortepose på maven resten af livet...).

Velbekomme -- Ib

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 15-10-08 21:50

On Wed, 15 Oct 2008 08:21:10 +0200, "hullet" <mail@d-l-v.dk> wrote:

> [...]
>store ting op bagi, og de skal helst blive større og større, jeg kan klare

håber sgu du starter med den tynde ende :)

> og prøver stadig om det kan lykkes med endnu større
>ting.

Hmm du skal sgu nok ikke gøre det for tit ellers ender du med ble

>På en måde synes jeg vel at jeg er for gammel til at lege med mig selv på
>den måde

bume lum hvis det er det der gør det for dig så kan jeg ikke se noget
galt i det ..

>, er der mon andre i samme alder eller mere, der også gør sådan
>noget

sikkert

>. Jeg er gift, og min kone kender udmærket til min lyst, og synes det
>er helt ok.

ja hvorfor ikke du gør jo ikke nogen fortræd

MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/

Fra : Mr.Larsen

Dato : 15-10-08 21:53

Den 15-10-2008, skrev Bo M. Mogensen:

> håber sgu du starter med den tynde ende :)

> Hmm du skal sgu nok ikke gøre det for tit ellers ender du med ble

Har du også den omtanke når du tvangsfister en luder eller din hund?

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 16-10-08 20:20

"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Har du også den omtanke

spørg Ludvig

>når du tvangsfister en luder eller din hund?

forkert gruppe prøv mudderet

Fra : Tony

Dato : 16-10-08 13:48

''røvhullet" skrev følgende indlæg :

.. Jeg har altid holdt maget af at få
> store ting op bagi, og de skal helst blive større og større, jeg kan klare
> en vinflaskes tykkelse, og prøver stadig om det kan lykkes med endnu
> større ting.

Efter længere tids forsigtige øvelser, er jeg nået op på, at kunne klare en
brandslukker.
Det passer mig meget fint, da jeg tit har ''ild i røven''.

Så bare klem (forsigtigt) på,-øvelse gør mester.-*HOST*

Tony

Fra : Hr. Jensen

Dato : 16-10-08 15:54

On Thu, 16 Oct 2008 14:47:54 +0200, "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk>
wrote:

>Efter længere tids forsigtige øvelser, er jeg nået op på, at kunne klare en
>brandslukker.

En 6 kg?

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Tony

Dato : 16-10-08 23:00

"Hr. Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> En 6 kg?

Har ikke vejet den, den er bare skidetung, at rende rundt med i røven.

Tony