Reservedele til Hobby
Fra : bay@flyingfish.dk

Dato : 16-10-08 03:01

Hejsa

Har fået en pris på ca. 2500 kr for en baglygte til vores Hobby 540
fra '03. Kan den ikke skaffes billigere? Tyskland måske? Skal muligvis
også have skiftet hele det stykke plastik, der går over hele bagenden
og som lygten sidder i. Det er sikker heller ikke billigt!

Har fundet nogle lygter der ligner lidt og hedder Caraluna, men kan
ikke se nogle steder hvad de passer til?

//Søren

Fra : jens

Dato : 16-10-08 21:31

<bay@flyingfish.dk> skrev i meddelelsen
[...]

Nu er lige præcis de lygter kendt for at gå til i parabolerne og de er
tilsyneladende heller ikke mulige at finde i de tyske tilbehørskataloger.
Du kan læse en del om det på www.hobby-forum.dk
Men prøv da at kontakte http://caravan-center-nord.de/ da 2500kr lyder
temmelig vildt for sådan en lygte.
Mvh
Jens

Fra : Søren Bay

Dato : 28-10-08 18:51

jens skrev:

> [...]
> Nu er lige præcis de lygter kendt for at gå til i parabolerne og de er
> tilsyneladende heller ikke mulige at finde i de tyske tilbehørskataloger.

Hej

Lige en opfølgning! Vi kom forbi Caravan Center Nord i sidste uge og
prisen på baglygten der, var - hold nu fast - 840 kroner.... og de havde
den på lager! Det kan vist ikke forklares med 6% momsforskel! Det stykke
plastik baglygter nummerplade osv. sidder i skulle de have 1350 kroner
for, men det var ikke på lager. Men de leverer åbenbart fragtfrit til
den nærmeste Superdæk, og så kan man selv hente tingene der - det er
faktisk smart.

Så nu kigger vi deres kæmpe katalog igennem og ser om der var andet der
kunne friste

Er det de danske campingforhandlere der er griske eller havde jeg fat i
en specielt dyr en?

--
Søren Bay - http://www.flyingfish.dk
Modeltog, IT-udstyr og meget andet til salg - http://shop.flyingfish.dk

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 29-10-08 16:22

"Søren Bay" <bay@cool.dk> skrev i meddelelsen
> jens skrev:

> Er det de danske campingforhandlere der er griske eller havde jeg fat i en
> specielt dyr en?

Ja!

:)

--
Per

Fra : Bent

Dato : 21-10-08 15:45

Hej Søren

Prøv ad denne vej søg på Google AJ caravanophug, det er en der hugger cv op
det kunne jo være se evnt. på hans hjemmeside om de dele du mangler findes
der. ( her ikke selv prøvet at bruge ham men det kunne jo være)

Bent