'reading initial communication packet'
Fra : Thomas Duus Jürgense~

Dato : 15-10-08 19:32

hejsa

jeg har købt ny server som er installeret med plesk, men når jeg prøver at
flytte database forbindelsen får jeg denne fejl.

http://www.4701.dk/american100.php

det eneste jeg har gjort er at ændre ip adressen til databasen, resten er
flyttet over på den nye server som det var, alle passwods og stier er
fuldstændig identiske.

softwaren på serveren er selvfølgelig nyere, men plesk og mysql er altid
bagudkombatibel ??

Nogen ideer hvor jeg skal lede efter fejlen ??

thomas

Fra : Thomas Duus Jürgense~

Dato : 15-10-08 19:54

Nu har jeg prøvet at søge lidt mere på nettet og fundet nogen fejl
muligheder, jeg har bla ændre IP til server navn og prøvet med flere domæner
som ligger på samme server men alle uden resultat..

thomas