Mangler Crystal Reports 8
Fra : Kim M. Jørgensen

Dato : 14-10-08 09:14

Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde Crystal Reports Professional 8

Jeg har en kunde der i sin tid har købt en program QualEty fra Fonn som har
været installeret på en PC.
Da denne PC så skulle skiftes ud skulle det installeres på en anden PC, nu
vidste det sig i mellemtiden at den CD de havde fået leveret med ikke kan
læses mere, så er ikke muligt at installere programmet.
Firmaet findes i mellemtiden ikke mere så kan ikke engang få en ny.

jeg har kunne pille programmet ud af den gamle maksine samt alle OCX filer
og alt så jeg efterhånden kan starte programmet op. men den brokker sig over
filen Crystal32.ocx.
Selvom jeg har kopieret den fra den gamle PC.
Og kan heller ikke registrere den med regsvr 32 crystal32.ocx
Så må mangle nogle flere filer, jeg ved bare ikke hvilke.

Så er der nogen der evt har den som selvstændigt, så jeg kan installere det
og se om det så virker.

Jeg har prøvet at pille det ud af min Visual Basic 6 CD, men det har heller
ikke hjulpet.

Så håber der er nogen her der kan hjælpe.

Fra : Gert Krabsen

Dato : 17-10-08 10:13

Kim M. Jørgensen skrev:
> [...]
> ikke hjulpet.
>
> Så håber der er nogen her der kan hjælpe.

Desværre - version 9 og 10 kan vi klare, men 8'eren må jeg have smidt
væk

Fra : Ole J. Hansen

Dato : 20-02-09 16:28

Hej Kim
Jeg sad lige og ledte efter en ocx fil, da jeg ved et uheld kom ind på en
side, hvor
der stod, at man frit kunne downloade Crystal Reports 8.
Da jeg kunne huske, at du engang manglede denne, er der et link her.

http://204.154.71.138/data/bobj/CRkeyword.htm?campaigncode=CRM-CA80-OTH-CM0288&source=msibbobus02&kw=Internet.com+Network+Small+Business+CR&KW_ID=p158201169

m.v.h.'
Ole J. Hansen