Pædagogisk dims - perlepladelignende brædt~
Fra : Marianne

Dato : 07-10-08 09:28

Hej

Min datter er helt forgabt i en pædagogisk dims, hun har mødt i skolen, og
ønsker sig den nu brændende til sin fødselsdag. Der er tale om en
perlepladelignende plade, men pindene kan tages op og flyttes rundt, sådan
at forskellige mønstre opstår. Imellem pindene kan man så trække farvede
elastikker.

Er der nogen, der ved, hvad hun mener? Vi har selvfølgelig spurgt på skolen,
men det var nogle studerende, der havde dimsen med, og de er ikke på skolen
længere. Den almindelige lærer kendte dimsen, men vidste ikke, hvad den hed
eller hvor den kunne fås.

Er der nogen, som kan hjælpe?

mvh
marianne

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 07-10-08 09:38

"Marianne" <handel@fjerndettelundbak.dk> writes:

> [...]
> at forskellige mønstre opstår. Imellem pindene kan man så trække farvede

Sådan en: http://www.captoy.dk/products/product-149-962.aspx?

Fundet med en Google-søgning på legetøj, elastikker, pinde.

Mvh Trine

Fra : Marianne

Dato : 07-10-08 16:36

> Sådan en: http://www.captoy.dk/products/product-149-962.aspx?
>
> Fundet med en Google-søgning på legetøj, elastikker, pinde.

Tak - den ligner, men er ikke helt den samme. Den skulle være hvid, og
antallet af pinde er mindre. Nu ved jeg dog, at denne model findes.

mvh
Marianne

Fra : H@nsen

Dato : 10-10-08 01:45

http://www.gonge.dk/index.php?shop=1&mode=vareoversigt2&kat=6&subkat=38

Jeg tror desværre at Gonge kun sælger til institutioner, men måske kan i få
en aftale med skolen eller en daginstitution.

mvh Bente

Fra : Marianne

Dato : 10-10-08 09:00

> [...]
>
> Jeg tror desværre at Gonge kun sælger til institutioner, men måske kan i
> få en aftale med skolen eller en daginstitution.

Bingo! Mon ikke, de sælger til firmaer? Jeg prøver 'min' boghandel, om de
kan hjælpe.

Takker

mvh
Marianne