Nu vi er ved gratis spil
Fra : Hagar

Dato : 06-10-08 14:32

Hej

Jeg faldt lige over denne her via Steam http://diprip.com/news.php5

Hagar

Fra : Bufferzz

Dato : 06-10-08 15:50

> Jeg faldt lige over denne her via Steam http://diprip.com/news.php5

Det er et source mod - så du skal eje et source spil for at spille det - men
næsten gratis så ;)

Fra : Hagar

Dato : 06-10-08 18:07

> Det er et source mod - så du skal eje et source spil for at spille det -
> men næsten gratis så ;)

Ok, jeg er ikke så meget inde i det, men jeg købte the orange box for noget
siden, og det må så være derfor jeg kan hente og spille det jeg linker til.
Der er så ikke så meget ved det endnu, men det kommer nok, for de bliver jo
ved med at udvikle på det.

Hagar

Fra : Bufferzz

Dato : 06-10-08 18:54

> Ok, jeg er ikke så meget inde i det, men jeg købte the orange box for
> noget
> siden, og det må så være derfor jeg kan hente og spille det jeg linker
> til.

Ja det er source spil der er i Orange.

> Der er så ikke så meget ved det endnu, men det kommer nok, for de bliver
> jo ved med at udvikle på det.

Der er mange andre gode source mods
http://store.steampowered.com/freestuff/mods/

Fra : Mr.Larsen

Dato : 06-10-08 21:30

Bufferzz har bragt dette til os:

> Det er et source mod - så du skal eje et source spil for at spille det - men
> næsten gratis så ;)

Jeps, men orangebox kan erhverves for 99.-kr lige for tiden, og det er
sgu billigt.

http://www.coolshop.dk/catalog/product/53352-half-life-2--the-orange-box--for-pc

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Bufferzz

Dato : 06-10-08 21:52

> Jeps, men orangebox kan erhverves for 99.-kr lige for tiden, og det er
> sgu billigt.
>
> http://www.coolshop.dk/catalog/product/53352-half-life-2--the-orange-box--for-pc

Wow det var billigt - normal pris er ca 250 kr

Fra : Mr.Larsen

Dato : 06-10-08 21:56

Bufferzz:

> Wow det var billigt - normal pris er ca 250 kr

Jeps, gav jeg selv :-/ men det er alle pengene værd

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Bufferzz

Dato : 07-10-08 14:25

> Jeps, gav jeg selv :-/ men det er alle pengene værd

Både 99 kr og 250 kr er billigt for de 7 spil man får.

:)

Fra : Hagar

Dato : 07-10-08 15:12

"Bufferzz" <no.sp@m.2.mee> skrev i en meddelelse

> Både 99 kr og 250 kr er billigt for de 7 spil man får.
>
> :)

7 ??
I min orange box, der var der H-F 2 episode 1 & 2, Team fortress 2 og
Portal, men der er måske noget jeg igen har misforstået ?
Jeg har ikke installeret HL, og det bliver det heller ikke

Hagar

Fra : Bufferzz

Dato : 07-10-08 15:17

> 7 ??
> I min orange box, der var der H-F 2 episode 1 & 2, Team fortress 2 og
> Portal, men der er måske noget jeg igen har misforstået ?

Ved jeg ikke... men i mon orange er der:
1 Portal
2 Team Fortress 2
3 Peggle Extreme
4 Half-Life 2
5 Half-Life 2: Episode One
6 Half-Life 2: Episode Two
7 Half-Life 2: Lost Coast

Fra : Hagar

Dato : 07-10-08 17:03

> Ved jeg ikke... men i mon orange er der:
> 1 Portal
> 2 Team Fortress 2
> 3 Peggle Extreme
> 4 Half-Life 2
> 5 Half-Life 2: Episode One
> 6 Half-Life 2: Episode Two
> 7 Half-Life 2: Lost Coast

Jeg troede at HF2 og HF2 episode one var det samme, og at Lost coast var en
expantion der til ?

Hagar

Fra : Bufferzz

Dato : 07-10-08 17:30

> Jeg troede at HF2 og HF2 episode one var det samme, og at Lost coast var
> en expantion der til ?

HL2 er den første
HL2: Episode 1 fortsætter hvor HL2 slap
HL2: Episode 2 fortsætter hvor HL2: EP1 slap
HL2: Episode 3 fortsætter historien efter EP2 (kommer sansynligvis
2009/2010)
- én lang historie...

Lost coast er 1 bane der blev taget ud af HL2,
bruges nu som benchmark bane.

Fra : Michael 'Silver'

Dato : 07-10-08 21:44

> Lost coast er 1 bane der blev taget ud af HL2,
> bruges nu som benchmark bane.

Jep, det var en bane der skulle vise det nye bloom system der dengang var
state of the art :), den er meget skægt at spille igennem, kort men skæg.

Tror det bliver 2010 da det jo er sidste episode der skal samle alle trådene
og give spilleren den ultimative oplevelse, dvs både i historie og i
gameplay, så de har garanteret lagt deres hoveder i blød for at finde den
bedste slutning på en trilogi vi kan ønske os.

Håber jeg....

Mvh
Silver.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 07-10-08 23:21

Efter mange tanker skrev Hagar:

> Jeg troede at HF2 og HF2 episode one var det samme

Det er det ikke.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Mr.Larsen

Dato : 07-10-08 23:19

Bufferzz kom med følgende:

> Både 99 kr og 250 kr er billigt for de 7 spil man får.
>
> :)

7!? ikke helt.

5 regulære spil, hvoraf jeg havde HL2 i forvejen, men stadig en god
pris, ikke fortrudt det et sekund, og æsken lyser fint op på hylden

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...