Nu kom turen til "Area 51" fra Midway - Fr~
Fra : Mr.Larsen

Dato : 05-10-08 05:49

Kan hentes her:
http://www.gamershell.com/download_33790.shtml

Her er hvad IGN siger.
http://pc.ign.com/articles/624/624134p1.html

Rateing:7.5 "Good"

Fra 2005, et spil med glimrende underholdning, i særdeleshed når man
kigger på prisen.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : preben nielsen

Dato : 05-10-08 17:34

"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Rateing:7.5 "Good"
>
> Fra 2005, et spil med glimrende underholdning, i særdeleshed når man

Tak, den er næsten hentet. Fuld hastighed på 15mb :)

-p

Fra : preben nielsen

Dato : 05-10-08 19:30

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i meddelelsen
> "Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> Tak, den er næsten hentet. Fuld hastighed på 15mb :)

Så er det installeret, prøvet, og meget tæt på at blive slettet igen.

Den lave FOV setting er ved at give mig hovedpine, og musestyringen er
elendig. Tænk at Quake-motoren har haft styr på musens bevægelser i så mange
år, og så laver man et spil som dette, suk. Især at højre-venstre
følsomheden er forskellig afhængig af, om man bevæger sig eller eller står
still ?!?!

Karakter herfra: 5.5

-p

Fra : Mr.Larsen

Dato : 05-10-08 21:05

Efter mange tanker skrev preben nielsen:

> [...]
> er forskellig afhængig af, om man bevæger sig eller eller står still ?!?!

Nu er det også næsten 4 år siden det blev frigivet, og jo der er da
sket meget i de år, men prisen taget i betragtning er det ok, og smag
er jo heldigvis individuel, jeg er også mest til nyere spil, men i
mangel af bedre, kan man godt kvæle et par timer med Area51.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : preben nielsen

Dato : 06-10-08 19:53

> Nu er det også næsten 4 år siden det blev frigivet, og jo der er da sket
> meget i de år, men prisen taget i betragtning er det ok

Næh, det er skam endnu ældre spil jeg sammenlignede med Quake, SOF2,
COD, etc.

Der er skam ikke sket nogen forbedringer dér.

-p

Fra : Mr.Larsen

Dato : 06-10-08 21:31

Efter mange tanker skrev preben nielsen:

> Næh, det er skam endnu ældre spil jeg sammenlignede med Quake, SOF2, COD,
> etc.
>
> Der er skam ikke sket nogen forbedringer dér.

Prisen, prisen

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...