Hvad vej tisser en kvinde
Fra : Christian Jensen

Dato : 05-10-08 10:35

Når en kvinde sidder på toilettet og tisser hvilken vej løber strålen?,
løber den mod forsiden eller bagsiden af toilettet.

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-10-08 12:05

"Christian Jensen" <cjensen@mail.dk> skrev i en meddelelse

From: "Christian Jensen" <cjensen@mail.dk>
Newsgroups: dk.snak.seksualitet
Subject: Hvad vej tisser en kvinde
Date: Sun, 5 Oct 2008 11:34:45 +0200

Hold du dig bare til sæd. Det ved du tydeligvis mest om.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Anders Honoré

Dato : 05-10-08 12:10

> Når en kvinde sidder på toilettet og tisser hvilken vej løber strålen?,
> løber den mod forsiden eller bagsiden af toilettet.

Kvinder tisser fremad. Ellers ville de tisse på trusserne når de tisser i
skoven.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 05-10-08 13:02

On Sun, 5 Oct 2008 13:10:03 +0200, "Anders Honoré"
<andhon@nospam.ingenspam.com> wrote:

>"Christian Jensen" <cjensen@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
>Kvinder tisser fremad. Ellers ville de tisse på trusserne når de tisser i
>skoven.

Hmm frem ad - det må være i mod knæenen ? det må da være der truserne
sådan ca sider når de er trugget ned ?!

MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 05-10-08 13:02

On Sun, 5 Oct 2008 11:34:45 +0200, "Christian Jensen"
<cjensen@mail.dk> wrote:

>Når en kvinde sidder på toilettet og tisser hvilken vej løber strålen?,
>løber den mod forsiden eller bagsiden af toilettet.

godt spørgsmål men jeg tror altså de sådan nogen lunde selv kan styre
det

MvH Bo M Mogensen

Fra : tollundmanden

Dato : 25-11-08 16:01

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> wrote in message

> godt spørgsmål men jeg tror altså de sådan nogen lunde selv kan styre
> det

De pisser nærmest som en bruser

TM

Fra : Hr. Jensen

Dato : 05-10-08 14:40

wrote:

>Når en kvinde sidder på toilettet og tisser hvilken vej løber strålen?,
>løber den mod forsiden eller bagsiden af toilettet.

Det kommer an på hvilken vej hun sidder på tønden...

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-08 21:36

"Christian Jensen" skrev i en meddelelse:

> Når en kvinde sidder på toilettet og tisser hvilken vej løber strålen?,
> løber den mod forsiden eller bagsiden af toilettet.

Ifølge den stedlige ekspert:
Når tisset løber stille og roligt, rammer strålen lodret
ned i hullet. Hvis der er pres på, sprøjter den fremad
mod forvæggen i WC'et.
I fri luft, hvor de trækker bukserne ned om knæene,
stikker de røven bagud og læner sig fremad.

God fornøjelse -- Ib

Fra : Tony

Dato : 06-10-08 21:55

"Ib Baagøe" skrev

> I fri luft, hvor de trækker bukserne ned om knæene,
> stikker de røven bagud og læner sig fremad.

Ja, så er de klar til en '' baghyler '' uanset om de skal pisse eller ej.

Tony

Fra : From Sydsjælland

Dato : 25-02-09 18:03

> Når en kvinde sidder på toilettet og tisser hvilken vej løber
> strålen?, løber den mod forsiden eller bagsiden af toilettet.
Fortsæt du med at se på billeder af damer, så fortsætter vi andre med at
smage på dem