Hvilken trådløs router med modem til Persp~
Fra : Kasper Damkjær

Dato : 05-10-08 14:58

Hej,

Jeg ønsker en trådløs router med indbygget ADSL2+ modem til brug på min
Perspektiv Bredbånd forbindelse.

Jeg har kun fundet en Billion 7401, men der må da være flere at vælge
imellem(?)

Stabilitet og god dækning på det trådløse er prioriteret højest. 802.11g er
tilstrækkeligt, og VOIP samt andet er ikke krav.

Hører gerne konkrete erfaringer med nedtop en sådan løsning på en
Perspektiv Bredbånd forbindelse.

--
Venligst
Kasper

Fra : Henning

Dato : 05-10-08 17:14

On 05 Oct 2008 13:57:59 GMT, "Kasper Damkjær"
<kasper.damkjaer@gmail.com> wrote:

>Hej,
>
>Jeg ønsker en trådløs router med indbygget ADSL2+ modem til brug på min
>Perspektiv Bredbånd forbindelse.

Jeg søgte det samme, men opgav! Nu kører jeg med de to standard-boxe
(modem og telefonadapter) som Perspektiv supporterer samt en
almindelig trådløs router. Jeg tror jeg rodede med samme boks som du
kigger på, men telefoni kom aldrig til at virke og supporten
kunne/ville ikke hjælpe. Der skal indlæses en speciel firmware i
Linksys-adapteren for at telefoni kan komme til at virke - den skydes
ud fra Perspektivbredbånd, men kun til Linksys SPA2102.