Milf
Fra : Hr Jørgen

Dato : 03-10-08 22:44

Jeg støder tit på ordet MILF.
Hvad er det? Ordbogen kan ikke hjælpe mig.
Jørgen

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 04-10-08 00:29

On Fri, 3 Oct 2008 23:43:49 +0200, "Hr Jørgen" <skjelm@hotmail.com>
wrote:

>Jeg støder tit på ordet MILF.
>Hvad er det? Ordbogen kan ikke hjælpe mig.
>Jørgen

prøv at google når du er i tvil :

http://da.wikipedia.org/wiki/Milf

Milf er et populært begreb som for det meste bliver brugt på nettet
til at beskrive sex med kvinder i alderen 35-45 år. Milf står for
Mother I'd Like to Fuck eller på dansk Mor Jeg Gerne Vil Kneppe.
Begrebet menes at gå tilbage til starten af 1970'erne, men blev først
rigtigt populært i 1999 da John Chos karakter i American Pie brugte
det om Stiflers mor.

Hentet fra "http://da.wikipedia.org/wiki/Milf"

MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/

Fra : sexolog Katrine Berl~

Dato : 04-10-08 03:17

On 3 Okt., 23:43, "Hr Jørgen" <skj...@hotmail.com> wrote:
> [...]

Begrebet menes at gå tilbage til starten af 1970'erne, men blev først
rigtigt populært i 1999 da John Chos karakter i American Pie brugte

Katrine
www.katrineberling.dk

Fra : sexolog Katrine Berl~

Dato : 04-10-08 03:20

Fra : sexolog Katrine Berl~

Dato : 04-10-08 03:31

> [...]

Begrebet menes at gå tilbage til starten af 1970'erne, men blev først
rigtigt populært i 1999 da John Chos karakter i American Pie brugte

Katrine Berling
www.katrineberling

Fra : sexolog Katrine Berl~

Dato : 04-10-08 03:33

[...]

www.Katrineberling.dk
sexolog

Fra : sexolog Katrine Berl~

Dato : 04-10-08 03:42

Fra : Per Vadmand

Dato : 04-10-08 11:47

sexolog Katrine Berling wrote:

> [...]
> Begrebet menes at gå tilbage til starten af 1970'erne, men blev først
> rigtigt populært i 1999 da John Chos karakter i American Pie brugte

Hvor mange gange endnu har du tænkt dig at sende dette indlæg? Nok er visse
af denne gruppes medlemmer langsomme, men ...

Per V
--
Privatisering af offentlig virksomhed er legaliseret tyveri af folkets
ejendom.

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-10-08 17:04

> Hvor mange gange endnu har du tænkt dig at sende dette indlæg? Nok er
> visse af denne gruppes medlemmer langsomme, men ...

Rygtet siger, at flertallet af denne gruppes medlemmer rent faktisk er (alt
for) hurtige.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Vadmand

Dato : 05-10-08 17:37

Jens Bruun wrote:
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Rygtet siger, at flertallet af denne gruppes medlemmer rent faktisk
> er (alt for) hurtige.

ikke nødvendigvis i begge ender.

Per V
--
Det er i orden at være en krukke, hvis krukken ikke er tom.

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-10-08 17:41

> ikke nødvendigvis i begge ender.

Well, I stand corrected...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jørgen

Dato : 04-10-08 11:18

Hurra for Google. Tak for hjælpen
Jørgen

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 04-10-08 14:48

On Sat, 4 Oct 2008 12:46:36 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote:

>Hvor mange gange endnu har du tænkt dig at sende dette indlæg? Nok er visse
>af denne gruppes medlemmer langsomme, men ...

Damen har postet det igenem google news - der ikke er den mest overskueliget
nttp/news løsning så hvis hun er ny hvad hun nok er så har det sikkert set
ud som det ikke er kommet igenem - de er ikke kommet 5 gange inden for 2
minutter men over en time så ...

spænenden hjemme side :

PRISER »

Rådgivning: 1 time 750 kr
Parterapi: 1½ time 1100 kr
Telefonrådgivning: 45 min 500 kr
Foredrag og undervisning efter aftale.

Der betales kontant efter hver session.

Aflysning skal ske senest dagen før kl. 12. Ellers forbeholder jeg mig
retten til at opkræve fuldt honor

man må sige så må det sgu da også være betalt med mindre hun smider et slag
fisse ind oven i konsultasionen i så fald er det ok ellers er det åger ..