olie ved samleje?
Fra : Ukendt

Dato : 02-10-08 16:08

nogen der har erfaring med at bruge olie i forbindelse med almindeligt samleje?

hvem smører det på - kun på manden/kvinden - først ved penetration etc

Fra : Henri Gath

Dato : 02-10-08 22:52

Manden hælder det ud over hovedet på kvinden....

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 03-10-08 08:10

On Thu, 2 Oct 2008 17:07:35 +0200, kaj wrote:

>nogen der har erfaring med at bruge olie i forbindelse med almindeligt samleje?
>
>hvem smører det på - kun på manden/kvinden - først ved penetration etc

ja det kommer skam an på hvad du vil ?

hvis du vil have så meget som muligt af hånden op i skeden/måssen på
hende ....så helder du løbene på som udvidelsen finder sted

MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-08 02:36

<kaj> skrev i en meddelelse:

> nogen der har erfaring med at bruge olie i forbindelse med almindeligt
> samleje?
> hvem smører det på - kun på manden/kvinden - først ved penetration etc

Røvpuling har jeg ikke erfaring med. Men derimod
samleje med damer over klimakteriet, hvor deres egen
smørelse svigter mere eller mindre.

Nu er det jo forskelligt, hvordan damerne bedst kan
lide øvelsen. Men sådan ved normal husmandssex:
En klat smørelse fra tuben på herrens finger, inden
massage af klitten. Og tilsidst en klat på pikhovedet,
inden den lirkes forsigtigt ind.

Hvis dit anliggende er at bolle en ældre dame, er der
imidlertid også andre ting, du må tage højde for. Først
og fremmest, at skeden mister sin elasticitet og har
svært ved at udvide sig.

God fornøjelse -- Ib