wow forskellig interface settings pr user
Fra : Leif Neland

Dato : 30-09-08 11:52

Hver gang jeg starter wow, og en anden i familien har spillet, skal jeg
ind og sætte "move on click" til. Det er blevet en diskussion ligesom de
andre glemmer at sætte toiletbrættet op efter brug

Er det ikke muligt at sætte interface settings op efter hvilken bruger,
der logger ind?

Jeg har ledt curse.com igennem, men kan ikke finde noget der.

Leif

Fra : Kim2000

Dato : 30-09-08 14:19

"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der logger ind?
>
> Jeg har ledt curse.com igennem, men kan ikke finde noget der.

Nej, og du skal ikke spørge Blizzard efter det. Det er nemlig ulovligt for
mere end een bruger at benytte jeres konto.

Fra : Leif Neland

Dato : 30-09-08 15:22

Kim2000 skrev:
> "Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, og du skal ikke spørge Blizzard efter det. Det er nemlig ulovligt for
> mere end een bruger at benytte jeres konto.

Hver bruger har sin egen konto.

Leif

Fra : Kim2000

Dato : 30-09-08 18:38

> Hver bruger har sin egen konto.

Ja, hver bruger har hver sin person, hos os har vi begge en brugerkonto med
hvert sit brugernavn og kodeord (fordi vi spiller tit sammen), og vores
indstillinger gemmes fra gang til gang, men skifter jeg fra min paladin til
warlocken beholder den den indstilling nu engang har. Når min kone bruger
"min" computer med sit brugernavn og password, så kommer hendes
indstillinger frem.

Fra : ASKF

Dato : 30-09-08 18:46

Leif Neland ytrede sig i
<48e204bb$0$56780$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk> med dette:

> [...]
>der logger ind?
>
>Jeg har ledt curse.com igennem, men kan ikke finde noget der.

Husker jeg ret ligger indstillingen i klientens konfiguration og ikke i
profilens, så du er nok nød til at have flere installationer på
harddisken.

Det kan dog klares let ved blot at kopiere hele wow mappen, og så lave
en ny genvej (det er ikke nødvendigt at geninstallere og i kan gøre
kopierne mindre ved at fjerne alle update-filerne[1]).

Det giver så også den fordel at i det bliver noget lettere for den
enkelte at styre sine add-ons.

[1] de hedder noget lignende
"WoW-2.4.2.8278-to-2.4.3.8606-enGB-patch.exe" og
"WoW-2.4.2.8278-to-2.4.3.8606-enGB-downloader.exe"
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus