Italiensk campingvogn
Fra : Peter

Dato : 27-09-08 20:01

Hej NG!

Er der en eller anden som kan hjælpe med "et navn" på en italiensk
campingvogn som var fremme i 70 - 80'erne, tror jeg nok!

Den var lavet af hvid glasfiber og var "firkantet med runde hjørner" (ca. 1½
m. lang) Dør i bagenden.

hilsen
Peter

Fra : F.Syndergaard

Dato : 28-09-08 17:02

"Peter" <petit@mobil.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> campingvogn som var fremme i 70 - 80'erne, tror jeg nok!
>
> Den var lavet af hvid glasfiber og var "firkantet med runde hjørner" (ca.

1½ m lang????
Det var dælme en bette cv,

--
MVH.
Finni

Fra : Jesper Hedeegaard

Dato : 28-09-08 17:55

Ja, 1,5 meter er nok underdrevet, men mon ikke det er denne her

http://www.graziella.dk/

--

Jesper Hedegaard

BMW F659ST når vejret spiller