Spore hjemmeside
Fra : Hagar

Dato : 25-09-08 12:11

Hey

Er der nogen af jer der har banket noget sammen på en hjemmeside om og med
Spore ?

Hvor langt er i nået ?
Jeg er ude i rummet, og forløbsbjælken er næsten nået i bund, så jeg gad
godt vide om det er ved at være slut, eller om der er en ny periode

Hagar

Fra : flemse

Dato : 25-09-08 18:41

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Jeg er ude i rummet, og forløbsbjælken er næsten nået i bund, så jeg gad
> godt vide om det er ved at være slut, eller om der er en ny periode

efter hvad min datter siger..så er det slut efter rummet